Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@16:02:21 GMT

رمالی که میلیاردی دعا می نوشت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۶۴۳۲

رمالی که میلیاردی دعا می نوشت دستگیر شد

به گزارش اقتصادآنلاین، چندی پش دو زن جوان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که از سوی زنی به نام ساناز مورد کلاهبرداری قرارگرفته اند و این زن که خود را دارای قدرت ماورایی و توان بخت گشایی معرفی کرده بود، دو میلیارد تومان از آنان اخذ کرده است.

دو شاکی که از سال ۱۳۹۷ با این زن آشنا شده بودند، به ماموران گفتند که طی حدود دو سال و نیم هر بار به بهانه‌های مختلف مبالغی را بر باز شدن بختشان به این زن دعانویس پرداخت کرده‌اند و اخیرا نیز پس از آنکه با او به اختلاف برخورده و نتیجه کارهای او را ندیده‌اند، تصمیم به شکایت گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کسب این اطلاعات گروهی از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متوجه شدند که این زن، محل زندگی خود را تغییر داده است. با این وجود تحقیقات ادامه پیدا کرد  وسرانجام ماموران با شناسایی هویت واقعی این فرد، او را در مخفیگاه جدیدش در محله نیاوران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که برای این زن پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده است. اما با دستور قضایی تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان و مالباختگان احتمالی این زن همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین شلاق، مجازات آزار یک زن در قبرستان زلزله ۶ریشتری ملبورن استرالیا را لرزاند + فیلم زن تنها، قربانی طلب 15 میلیون تومانی پرونده خرمدین به دادگاه کیفری رفت قصاص؛ پایان جنایت مستانه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: باهدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی یک انبار محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.   وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از انبار موصوف تعداد زیادی لوازم خودرو، لوازم پزشکی، لوازم برقی و الکتریکی قاچاق که در حال بارگیری داخل یک‌دستگاه خودروی کامیون بودند را کشف کردند.   سردار میرفیضی ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.   فرمانده انتظامی استان خوزستان ارزش ریالی ۲ محموله کالای قاچاق کشف شده را ۱۰۵ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در این ارتباط ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند