Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور مرهون رشادت شهدا و ایثارگران است، گفت: حضور مردم در دفاع مقدس رمز پیروزی ما بر دشمنان در جنگ تحمیلی بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف عصر پنج شنبه در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان، بیان کرد: حضور مردم استان در این یادواره آن هم در شرایط کرونایی ثابت کرد که آن‌ها دنباله رو فرهنگ شهدا و امام شهدا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس در زمانی شروع و جنگ تحمیلی توسط دشمنان بر کشور تحمیل شد که مدت زیادی از انقلاب نگذشته بود، گفت: پس از آغاز جنگ، همه مردم و نیرو‌های مسلح به میدان دفاع مقدس رفتند و یکپارچه در آنجا حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس دو نکته اثرگذار در پیروزی‌ها وجود داشت، تصریح کرد: حضور مردم در میدان مبارزه و درخشش لشکر ۱۶ قدس در جنگ حاکی از حضور مردم در دفاع مقدس است؛ مردمی که با آموزش چهار یا پنج هفته خود را برای حضور در میدان جنگ آماده می‌کردند و آموزش تخصصی نیز می‌دیدند.

قالیباف حضور مردم در صحنه را رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و ادامه داد: اثرگذاری، کارآمدی، مهارت در کنار شجاعت و شهامت مردم از کسانی که چندین سال آموزش می‌دیدند، کارآمدتر بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی حرکت مردم و امام مبتنی بر سنت‌های الهی بود و به امکانات نگاه نمی‌کردند، ادامه داد: آن‌ها در اوج عقلانیت، مدیریت و برنامه ریزی و با خلق حماسه در دفاع مقدس ایثارگری کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس حضور مردم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود