Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:07:08 GMT

هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۶۹۱۸

هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری شد

محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با گذشت چهار ماه از ریاستش از این سمت استعفا داد تا هاشم کندی سرپرست این فدراسیون شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل ازمهر، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان بعد از چند ماه سرپرستی، پنجم خردادماه سال جاری در حالی برگزار شد که محمود رشیدی با کسب ۲۷ رأی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاستی که با حواشی بسیاری از همان روزهای اول همراه بود. انتخاب رشید در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری به دلیل عدم تأیید از سوی اتحادیه جهانی این رشته مورد تأیید قرار نگرفت.

 

این عدم تأیید انتخابات از سوی اتحادیه جهانی کار را به جایی رساند که رئیس کمیته ملی المپیک در توکیو با رئیس اتحادیه جهانی برای حل مشکل این فدراسیون گفتگو کرد. رشیدی در نشست روز گذشته وزیر با رؤسای فدراسیون‌ها هم حضور نداشت و این مسئله گمانه زنی در مورد استعفای وی را قوت بخشید. به نظر می‌رسد تنها راه حل برای برون رفت از احتمال تعلیق دوچرخه سواری برگزاری انتخابات مجدد و استعفای رشیدی بوده است.

 

با همین هدف محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان تنها پس از نزدیک به چهار ماه ریاست در این مجموعه از سمت خود استعفا داد.

 

به دنبال استعفای رشیدی، عصر امروز دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حکمی رسول هاشم کندی اسدی از مربیان اسبق تیم ملی این رشته را به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری منصوب کرد.

دوچرخه سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ ماه حبس برای رئیس اتحادیه جهانی بیاتلون

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ دادستان نروژ روز گذشته گزارش داد که اندرس بسبرگ، رئیس سابق اتحادیه بین المللی بیاتلون، به جُرم فساد مالی به سه سال و یک ماه زندان محکوم شده است.
آندرس بسبرگ، نروژی ۷۸ ساله که از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۸ اتحادیه بین‌المللی بیاتلون (IBU) را رهبری می‌کرد با ۱۰ اتهام روبرو شد.
بسبرگ این اتهامات را رد کرد، اما برای دریافت رشوه و سایر مزایای نامشروع در دوران تصدی خود مجرم شناخته شد.
بسبرگ پس از قرائت تقریباً سه ساعته قاضی حکم ۶۷ صفحه‌ای در دادگاه خطاب به دادگاه گفت: "البته از این حکم ناامید و متعجب هستم. من درخواست تجدید نظر می‌کنم. "

دیگر خبرها

  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • پشت پرده غیبت مصلایی‌پور در کشتی قهرمانی آسیا/ احتمال حذف از المپیک
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت
  • ۳۷ ماه حبس برای رئیس اتحادیه جهانی بیاتلون
  • اداره ۸ هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرست/ دوره ریاست ۹ هیات امسال تمام می‌شود