Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرشید باقری در‌مورد بازی دوستانه مقابل سپاهان که خیلی جدی و محکم برگزار شد، اظهار داشت: بازی دوستانه نداریم. امیر قلعه‌نویی هم این را گفته است. باید تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم چون از همین الان برای ما شروع شده و همه بازی‌ها برای ما جدی است.

وی افزود: پیش فصل خیلی خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک باشگاه کاملا حرفه‌ای کار می‌کنیم. مجموعه گل‌گهر همه امکانات را برای بازیکن فراهم می‌کند و تمام فکرش روی تمرین و نتیجه گرفتن است. ان‌شاالله امسال اتفاق خوبی برای تیم می‌افتد.

هافبک گل‌گهر در مورد شرایط خودش عنوان کرد: شرایط خوبی دارم. خوب و جدی تمرین می‌کنم و امیدوارم اتفاق خوبی برایم بیفتد.

باقری در مورد اینکه توقع از گل‌گهر بالا رفته، گفت: هرجا امیر قلعه‌نویی باشد، توقع بالا می‌رود. درست است گل‌گهر در سال سوم حضورش در لیگ برتر است اما بازیکنانی دارد که چندین سال در لیگ برتر بازی کرده‌اند. قطعا خودمان هم توقع نتایج خوب داریم. تلاشمان را می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره