Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان پس از نشست ستاد کرونای اصفهان با اشاره به اینکه تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان ۲ برابر شده است، گفت: تا پایان هفته آینده باید کلیه روستا و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر واکسن دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با اشاره به اینکه این واکسیناسیون برای افراد ۱۸ سال به بالا پیش‌بینی شده است، افزود: ساعت واکسیناسیون در بیشتر مراکز تجمیعی به ۱۲ شب افزایش یافته است و در این زمینه دیگر صف کشیدن افراد را نخواهیم داشت.

وی گفت: تاکنون در گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال در استان اصفهان ۴۸.۸ درصد نوبت اول و ۲۱ درصد نوبت دوم واکسن دریافت کرده‌اند و بیشترین واکسیناسیون در گلپایگان، خوانسار شاهین‌شهر، اردستان و نطنز و کمترین در خمینی‌شهر، برخوار و فلاورجان انجام شده است.

غلامی ادامه داد: تنها خورو بیابانک و بویین و میاندشت در وضعیت زرد کرونایی است و باقی شهرستان‌های استان اصفهان نارنجی هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان درباره تردد‌های بین شهری گفت: تردد بین شهرستان‌ها بر اساس وضعیت نارنجی و طرح جامع هوشمند صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: فعالیت تالار‌های پذیرایی و چایخانه‌ها همچنان ممنوع است، اما استخر‌های سرپوشیده با ۷۰ نفر، سالن‌های ورزشی با ۳۰ نفر و مراکز تفریحی با ۵۰ نفر ظرفیت می‌توانند فعالیت داشته باشند.

غلامی همچنین از روند کاهشی مبتلایان به کرونا خبر داد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان ۳۶۴ نفر بستری شدند و کل بستری‌ها به ۲هزار و۸۰۰ نفررسید در حالی که اوایل شهریور امسال این رقم حدود ۴ هزار ۲۰۰ نفر بود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان اضافه کرد: تعداد فوتی‌های استان کاهش داشته، اما هنوز متناسب با بستری‌ها نیست به گونه‌ای که مرگ و میر از حدود ۵۵ به ۳۲ نفر و نیز درصد تست مثبت از ۵۰ به ۳۶ درصد و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به مرز ۷۲ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه حجم واکسن روزانه به ۹۰ هزار دُز رسیده است، اظهار داشت: تاکنون در استان اصفهان۲ میلیون و ۴۴ نوبت اول و ۸۸۰هزار نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

غلامی همچنین از بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌های و نیز پارک صفه و ناژوان خبر داد و گفت: البته این بازگشایی بدون فعالیت صنوف است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان در پایان گفت: سهمیه زائران اربعین استان اصفهان به حدود ۳ هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است که از طریق مرز‌های هوایی به کشور عراق سفر می‌کنند.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کوه صفه مقابله با کرونا سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این دو شهر تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 845162 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم)
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم