Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس از نظر انگیزشی و نمایش فوتبالی، شرایط بهتر و مناسب‌تری را در لیگ ایران و آسیا دارد.

کوروش برمک، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس در آستانه دیدار مهم این تیم برابر الهلال عربستان اظهار داشت: این تیم در حالی مقابل استقلال تاجیکستان به پیروزی رسید که این حریف به مراتب حریفی آسان‌تر از الهلال بود ولی پرسپولیس با آنالیز خوبی که از حریفش داشت موفق شد بازی برتری را از خود به نمایش گذاشته و با بهره گیری از خلاقیت مهره‌های تاثیرگذارش مثل ترابی آن بازی را با پیروزی به پایان رسانده و با حکم قرعه برای دیدار روبروی الهلال آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تاکید کرد: به نظرم یحیی گل‌محمدی بعد از آن دیدار ریکاوری خوب و حساب شده‌ای را برای پرسپولیسی ها در نظر گرفته و با توجه به این که امکان حضور پرسپولیس در بازی‌های رسمی وجود ندارد، قصد دارد با رویارویی برابر حریفان تدارکاتی و بازی‌های دوستانه شرایط لازم را برای تقابل برابر الهلال را ایجاد کرده و با وضعیت خوب و آمادگی بالا خود را برای دیدار روبروی حریف پرمهره و متمول آماده کند.

مربی جدید تیم شهرداری آستارا که در کنار فرشاد پیوس به تازگی در کادر فنی این تیم کار مربیگری‌اش را آغاز کرده در مورد بازی دوستانه تیمش روبروی پرسپولیس گفت: با هماهنگی‌هایی که با کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس صورت گرفته قرار است ما روز سه‌شنبه دیدار دوستانه‌ای را با پرسپولیس برگزار کنیم که این بازی می‌تواند برای هر دو تیم محک خوبی باشد. به بازیکنان‌مان گفته‌ایم و این موضوع را به آنها گوشزد کرده‌ایم که با تیمی باید بازی کنیم که 5 دوره قهرمانی متوالی در لیگ برتر را در کارنامه دارد و در آسیا هم دو فینال را در سال‌های اخیر تجربه کرده و حالا هم در آستانه حضور در فینال قرار دارد. 

برمک در خصوص وضعیت فنی و فوتبالی حریف متمول پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: الهلال تیمی است که قبل از این دیدار برابر استقلال هم بازی کرد. در آن دیدار استقلال برابر این تیم بد بازی نکرد اما مشکلات استقلال در فاز دفاعی باعث شد نتواند نتیجه لازم را به دست آورد. الهلال تیمی است که بازیکنان بزرگ و گران قیمتی را در اختیار دارد اما باید به این موضوع تاکید کنم که فوتبال تیم‌های عربی در سال‌های اخیر شرایط نزولی را طی می‌کند و تقریبا می‌توانم به جرات بگویم مدتی است این تیم‌ها چیز جدیدی برای ارائه و عرضه ندارند. در این میان خوشبختانه شرایط تیم‌های ما به‌خصوص تیمی مثل پرسپولیس خیلی بهتر است. به نظرم پرسپولیس از نظر انگیزشی و نمایش فوتبالی، شرایط بهتر و مناسبت‌تری را در لیگ ایران و آسیا دارد و همین موضوع می‌تواند امیدواری‌ها را برای موفقیت پرسپولیس افزایش دهد. در مجموع من بر این باور هستم که پرسپولیس ابزار پیروزی برابر الهلال را دارد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به شرایط خط حمله و فاز تهاجمی سرخ‌ها خاطرنشان کرد: پرسپولیس کار خود را برای این دیدار و فصل جدید در حالی آغاز کرد که شهریار مغانلو را به عنوان بازیکنی که می‌توانست مهره کلیدی برای این تیم باشد را از دست داد. به نظر من سبک بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که به مهاجم بلندقامت نیاز دارد. به هر حال شرایط برای همکاری او با پرسپولیس فراهم نشد تا در غیاب او پرسپولیس روی مهاجمان قبلی‌اش و حامد پاکدل به عنوان یار جدید حساب باز کند. با این تفاسیر به نظرم پاکدل شرایط فیزیکی و فوتبالی را دارد که بتواند نقش شهریار را در پرسپولیس ایفا کند و امیدوارم به گونه‌ای در پرسپولیس کار کند و از او بازی گرفته شود که سرنوشت بازیکنی مثل آرمان رمضانی برای او تکرار نشود. البته به این نکته را هم باید اشاره کنم که پرسپولیس در سال‌های اخیر ثابت کرده که متکی به فرد نیست و می‌تواند با جایگزین‌های خوب خلاء جدایی ستاره‌ها و مهره‌های شاخصش را پر کند.

او ادامه داد: نفرات دیگر در فاز حمله از جمله عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی و مهدی عبدی هم نشان داده‌اند مهره‌های خوبی هستند که بارها با گلزنی در دیدارهای حساس اصطلاحا کار را برای پرسپولیس در آورده‌اند. البته من از این فرصت استفاده می‌نم و برای مهدی‌خانی، مهاجم جوان پرسپولیس که در سال‌های قبل در تیم جوانان شاگردم بوده آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که هرچه سریع تر با توپ پر به میدان بازگردد. 

مربی جدید شهرداری آستارا در خصوص وضعیت این تیم تصریح کرد: فرشاد پیوس به عنوان سرمربی این تیم، برنامه 3 ساله و بلند مدتی را برای این تیم طراحی کرده که امیدوارم همه ارکان تیم و باشگاه دست در دست هم بتوانیم به این اهداف دست پیدا کنیم. سال قبل این تیم گزینه سقوط به دسته پائین‌تر بود اما امسال سعی داریم ابتدا با شخصیت‌سازی برای این تیم، ثبات لازم را به تیم تزریق کنیم و در ادامه برای فصل‌های بعد برای صعود به لیگ برتر مهیا شویم. این در حالی است که به جز این برنامه، ما برنامه ویژه‌ای برای تیم‌های رده سنی پایه باشگاه داریم و می‌خواهیم در این زمینه نیز پشتوانه سازی داشته باشیم./ 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استقلال پرسپولیس بازی خلاقیت یحیی گل محمدی شهرداری باشگاه پرسپولیس لیگ برتر آسیا لیگ قهرمانان آسیا مشکلات فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی پیروزی پیشکسوت کوروش برمک برابر الهلال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

یکی از مشکلات اساسی پرسپولیس در این فصل که هرگز هم حل نشد، فقر مهاجم نوک بود. آنها در نیم‌فصل اول فقط شهاب زاهدی و نبیل باهویی را داشتند که از دومی هم آبی گرم نمی‌شد، حالا هم فقط عیسی آل‌کثیر تک و تنها در خط حمله باقی مانده است. آنچه اما افسوس قرمزها را مضاعف می‌کند، موفقیت جالب توجه مهاجمان پیشین پرسپولیس در تیم‌های جدیدشان است؛ ازجمله همین شهاب زاهدی که فعلا جی‌لیگ را به آتش کشیده است. به همین بهانه نگاهی انداختیم به آماری که او، شهریار مغانلو و رضا اسدی بعد از ترک پرسپولیس به جا گذاشتند.

شهریار مغانلو: ۷۷‌بازی، ۳۵‌گل

پرسپولیس او را می‌خواست و عالم و آدم هم این مسئله را می‌دانستند. با وجود این زور سرخپوشان به حفظ مغانلو نرسید. او بعد از یک نیم‌فصل حضور مفید و اثرگذار در پرسپولیس، باید به باشگاه سانتاکلارا در پرتغال باز می‌گشت. اینجا بود که سپاهان وارد گود شد و توانست رضایتنامه شهریار را برای بازی در اصفهان بگیرد. گویا در آن زمان محمد محبی در ازای همین رضایتنامه به سانتاکلارا منتقل شد. هر چه هست، طی ۳‌فصل بازی برای سپاهان، آمار مغانلو سال‌به‌سال بهتر شده است. او فصل اول طی ۲۸‌بازی، ۸‌گل به ثمر رساند، فصل دوم در ۲۸‌بازی، ۱۳گل زد و این فصل درحالی‌که هنوز ۶‌هفته به پایان مسابقات باقی مانده، توانسته تعداد گل‌هایش را به عدد۱۴برساند و به‌احتمال فراوان از این هم جلوتر خواهد رفت. مغانلو بعد از ترک پرسپولیس در هر بازی به‌طور متوسط ۰.۴۵‌گل به ثمر رسانده است.

رضا اسدی: ۴۹‌بازی، ۲۱‌گل

داستان رضا اسدی با شهریار مغانلو فرق داشت. او یک فصل حضور ناموفق را در پرسپولیس تجربه کرد که از همان لحظه اول هم تحت فشار انتقادات بود. اسدی در این تیم به‌عنوان هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شد و با وجود استعداد غریبی که در گلزنی نشان می‌داد، باز به ذهن کادرفنی نرسید که می‌تواند جلوتر بازی کند. امتیاز این ابتکار برای پاکو خمس، سرمربی تراکتور بود. اسدی طی ۲۸‌بازی برای این تیم، ۱۱گل به ثمر رساند و سپس در انتقالی جنجالی راهی سپاهان شد. ترکش‌های این انتقال تا همین استقبال دلاری(!) هواداران تراکتور از اسدی در بازی نوروزی با سپاهان ادامه داشت. در هر صورت درخشش اسدی در اصفهان هم ادامه یافت و او در این فصل توانسته طی ۲۱‌بازی، ۱۰‌گل به ثمر برساند. اسدی بعد از ترک پرسپولیس میانگین ۰.۴۲‌گل زده در هر بازی را ثبت کرده که نسبتا چشمگیر است.

شهاب زاهدی: ۶‌بازی، ۵‌گل

این یکی هم که دیگر خیلی عجیب و غریب است. اینطور نبود که پرسپولیسی‌ها شهاب زاهدی را نخواهند. با این حال او به‌طور مستمر تحت فشار انتقادات بود و بعد از بازگشت عیسی آل‌کثیر هم به این نتیجه رسید که باید تیم را ترک کند. در نهایت زاهدی راهی جی‌لیگ شد تا برای آویسپا فوکوکا بازی کند. حتما می‌دانید که استارت شهاب در سرزمین سامورایی‌ها تا چه اندازه حیرت‌انگیز بوده است. او طی ۶‌بازی، ۵گل زده؛ یعنی به‌طور متوسط ۰.۸۳‌گل در هر مسابقه که خیلی شگفت‌انگیز است و طبیعتا به‌تدریج کاهش خواهد یافت. آنچه باقی می‌ماند فقط حسرت پرسپولیسی‌هاست و لابد آنها فکر می‌کنند حضور هر یک از این ۳‌بازیکن در پیشانی خط حمله‌شان چقدر می‌توانست حیاتی باشد.

کد خبر 846563 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار