Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در فرودگاه ایلام درباره اهداف سفر به این استان، گفت: استان ایلام حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارد و خط مقدم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام قهرمانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که یاد همه آنان را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با تاکید بر اینکه این سفر بعد از سفر کارشناسان و بررسی شرایط و وضعیت استان انجام می‌شود، گفت: استان ایلام ظرفیت‌های بزرگی در بخشهای مختلف به ویژه برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و جوان دارد و می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن، توسعه قابل توجهی داشته باشد.

رئیسی با اشاره به همجواری استان ایلام با کشورهای همسایه اظهار داشت: در این رابطه نیز می‌توان با فعال کردن بازارچه‌های مرزی تبادلات مرزی استان را در کنار افزایش صادرات گسترش داد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدوارم در جریان این سفر تصمیمات مختلف و مهمی در جهت توسعه یافتگی استان اتخاذ شود.

رئیسی همچنین از مردم استان به خاطر اینکه با توجه به شرایط کرونایی امکان دیدار و حضور در اجتماعات باشکوه آنها وجود ندارد، عذرخواهی کرد.

رئیسی همچنین انجام سفر به استان ایلام را در ایامی که متعلق به وجود مقدس ابا عبدالله‌الحسین(ع) و روزهای زیارتی مضجع نورانی امام حسین(ع) است، مغتنم شمرد.

منبع: الف

کلیدواژه: استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است

به گزارش "ورزش سه"،داریوش شجاعیان بازیکن هوادار در پایان بازی با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: فکر کنم سومین یا چهارمین بازی‌ای است که ما جلو میفتیم ولی بازی مساوی می‌شود، باید روی این قضیه کار کنیم و امیدوارم که این اتفاق دیگر تکرار نشود. اگر این اتفاق نمی‌افتد ما الان ۸ امتیاز بیشتر داشتیم که همین الان خودمان را تک رقمی کنیم ولی این اتفاق نیفتاد. به نظرم مستحق برد بودیم چون خوب بازی کردیم ولی امیدوارم در ادامه لیگ این اتفاق بیفتد که بتوانیم برنده بازی باشیم.

ویدئو: 330327

شجاعیان درباره حواشی کنار خط در دقایق پایانی صحبت کرد: چون امتیازها برابر بود حساسیت این بازی خیلی زیاد بود. این اتفاقات در لیگ ما مخصوصا در دقایق آخر بازی که یک تیم تحت فشار باشد، طبیعی است. به نظر من در کمال احترامی که نسبت به اقای عنایتی و کادر عزیزشان دارم، به نظر از اول بازی از سمت نیمکت ما اتفاقی نیفتاد. شاید من تعویض شدم خودم یک ذره هیجان زده شدم و دو، سه تا اعتراض کردم که از داور بازی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم اگر اشتباه از ما بوده بخشش از آنها باشد و بالعکس‌.

شجاعیان درباره بازی و گل‌زنی‌های خودش گفت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. فکر می‌کنم باعث و بانی این اتفاق آقا مسعود است. با تمام بچه‌ها که صحبت می‌کنند یک روحیه دوچندان به آن‌ها تزریق می‌کنند و همین هم باعث شده که من در این برهه به تیم هوادار کمک کنم. اگر من پاس گل می‌دهم ثمره‌اش کسی است که گل می‌زند و گل‌هایی که خودم می‌زنم بقیه زحمت می‌کشند و توپ را به من می‌دهند. تشکر می‌کنم و امیدوارم که این روندم ادامه‌دار باشد.

او درباره تاثیر زندگی مشترکش در بازی خوبش گفت: دقیقا یک اتفاقی که برایم افتاده زندگی مشترکم است و تشکر می‌کنم از همسر عزیزم که کنار من بودند. این اتفاق روزی و قسمتم بوده که با وجود همسرم تا اینجای فصل این اتفاق برایم افتاده است. از او تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: هفته‌های سیزدهم آقامسعود تشریف آوردند و الان هفته ۲۴ لیگ است. دقیقا از هفته ۱۳تا ۲۴ من اینجا صحبت می‌کنم یا مربیان قبل و بعد بازی صحبت می‌کنند از گذشته تیم حرف می‌زنیم و می‌گوییم چرا نیم فصل اول این اتفاقات نیفتاد چرا نیم فصل اول این اتفاق‌ها انجام نمی‌شد یا داریوش شجاعیان گل نمی‌زد و پاس گل نمی‌داد. من نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند. یک شخص عزیزی دنبال چیزی می‌گردد از طرف بازیکنان هوادار یا کادرهوادار که جوابی بدهیم. به نظر من هم کادر قبلی قابل احترامند هم کل عواملی که الان در تیم هوادار هستند قابل احترامند. من تشکر کردم روزی که آقا محمود از اینجا رفتند همان روز به دوست عزیزمان گفتم که ما تمام توان‌مان را گذاشتیم ولی نشد بعضی جاها این اتفاق نمی‌افتد‌. هرجا هستند موفق باشند و امیدوارم که این سوال در چند هفته آینده تکرار نشود.

دیگر خبرها

  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد