Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست/ مدیر واحد استخراج (مهندس استخراج معدن) جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت آشنا به امور دفتر فنی مانند بازنگری و بررسی دستور العمل ها و نقشه های ابلاغ شده تهیه گزارشات روزانه و هفتگی و ماهانه آشنایی با شرایط زمین شناسی و تیپ کانسار آشنایی با برنامه زمانبندی امور حفاری و استخراج برآورد احجام عملیات انجام شده حفاری و استخراج ارائه گزارش پیشرفت عملیات حفاری و استخراج آشنا به نرم افزارهای آفیس و نرم افزارهای رایج در امور معادن بررسی صورت وضعیت پیمانکاران پیشبرد فعالیت های اجرایی و نظارت بر فعالیت پیمانکاران آشنایی و بررسی بازدهی ماشین آلات و دستگاه های مشغول به کار جهت استخراج حداقل 10 سال سابقه کار مفید و مرتبط نحوه حضور به صورت اقماری 25 روز در محل معدن واقع در فاریاب کرمان و 5 روز دیگر در دفتر مرکزی تهران دستمزد: مکفی و متناسب با تخصص و تجربه بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل hr.group.eng@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام انباردار در شرکت نصب نیروی ایران در شهرقدس استخدام حراست و کارپرداز با بیمه و خدمات رفاهی در شرکت ماشینچی در تهران استخدام کارشناس دفتر فنی در یک شرکت بزرگ عمرانی در شهر جدید پردیس استخدام مهندس طراح سازه و محاسبات ساختمان در مهندسین مشاور رف در تهران استخدام حسابدار، فروشنده، آبدارچی و تحصیلدار و کارپرداز با بیمه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شمس در نشست مشورتی بخشداران استان در مهریز گفت: سیاست دفتر امور روستایی استان توانمندسازی دهیاری هاست. 

وی افزود: طرح‌های درآمدزایی در روستا‌ها با شکل حقوقی دهیاری‌ها در حال تهیه و تدوین است که امیدواریم با پرداخت تسهیلات به آنها تا پایان سال شاهد توانمندسازی دهیاران و دهیاری‌ها باشم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری ادامه داد: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی به صورت انفرادی و تجمیعی یکی از اقدامات و همچینین تجهیز دهیاری‌ها به ماشین آلات از دیگر برنامه‌های سال جاریست.

دیگر خبرها

  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • نتایج «آزمون آموزگاری» اعلام شد