Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموریت هلدینگ دانش‌بنیان گرین‌وب، ارائه سرویس‌های ابری قابل اطمینان، هوشمند، کاربرد پذیر، شفاف با نرخ منصفانه برای انجام ایمن تحول دیجیتال در کسب و کارهای مشتریان‌مان است. اگر فکر می‌کنید اهداف حرفه‌ای شما با اهداف سازمانی ما همراستاست و مشتاقید تا در یک تیم حرفه‌ای کار کنید، کافیست رزومه‌ خود را برای ما ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شما را به یک محیط کاری ایده‌آل دعوت می‌کنیم، آرامش ذهنی، حقوق رقابتی، امکانات رفاهی، برنامه‌های انگیزشی، ارزیابی عملکرد، امنیت شغلی، رشد سطح دانش و مسیر شغلی جذاب و خلاصه اینکه یک محیط عالی در انتظار شماست. همچنین این فرصت شغلی مناسب را می‌توانید با دوستان توانمندتان به اشتراک بگذارید تا در تغییر مسیر زندگی‌شان موثر باشید. کارشناس تست نرم افزار QA جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت تسلط به اصول و مفاهیم تست نرم افزار آشنایی با حداقل یکی از زبان‌های برنامه نویسی آشنایی با یکی از پایگاه های داده توانایی تحلیل نرم افزار توانایی طراحی سناریو تست، نوشتن و اجرای Test Caseها توانایی مستندسازی در مواردی مانند گزارش باگ‌ها دارای خلاقیت در تست شی آزمون دارای مهارت‌های ارتباطی در انجام کار تیمی آشنایی با ابزار اجرای آزمون و مدیریت آزمون مزیت محسوب می‌شود. پرداخت پاداش بر اساس عملکرد فردی و تیمی پرداخت حقوق توافقی بر اساس گریدینگ شغلی و شخصی امکان عقد قرارداد بلند مدت ساعت کاری منعطف و امکان دورکاری بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از آغاز همکاری وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه همکاران امکانات آموزشی و توسعه فردی جهت افزایش سطح دانش و مهارت برنامه‌های ویژه رفاهی مانند خدمات ویژه سلامت سازمانی، بسته‌ها و هدایای مناسبتی و ... فرصت همکاری با تیمی پویا و نخبه و فراهم شدن بستر ارتباطی با بهترین متخصصان در سطح کشور امکان استفاده از امریه سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان (در صورتی که متقاضی دارای شرایط احراز امریه سربازی باشد) از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با عنوان «کارشناس تست نرم افزار» به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل Job@greenweb.ir پربیننده ترین استخدام انباردار در شرکت نصب نیروی ایران در شهرقدس استخدام حراست و کارپرداز با بیمه و خدمات رفاهی در شرکت ماشینچی در تهران استخدام کارشناس دفتر فنی در یک شرکت بزرگ عمرانی در شهر جدید پردیس استخدام مهندس طراح سازه و محاسبات ساختمان در مهندسین مشاور رف در تهران استخدام حسابدار، فروشنده، آبدارچی و تحصیلدار و کارپرداز با بیمه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت تست نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: این رویداد به منظور هم افزایی و تقویت ظرفیت‌های موجود برای مهارت افزایی فردی و فنی تخصصی دانش آموزان هنرستانی در رشته‌های متنوع، با برگزاری دوره‌های آموزشی تکمیلی و کاربردی، برگزار شد.

حمید باسره افزود: درحال حاضر پنج هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان زیرپوشش این نهاد در هنرستان‌های هرمزگان و رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: افزایش مهارت‌های فردی و تخصصی این دانش آموزان پرتلاش و آینده نگر، کمک شایانی به تسریع فرآیند اشتغال به کار آن‌ها در بخش خصوصی و کسب درآمد پایدار پس از فارغ التحصیلی خواهد کرد.

وی گفت: ۱۵۰ نفر از دانش آموزان منتخب زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان به عنوان استعداد‌های برتر در رشته‌های فنی و حرفه ای، در بخش کشوری همایش راهیان پیشرفت حضور داشتند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: دانش آموزان زیرپوشش این نهاد در رده سنی دوازده تا ۱۸ سال، حتی در حین تحصیل و در فصل تابستان می‌توانند، با ثبت نام و شرکت در طرح تابستانه مهارت کمیته امداد، با گذراندن دوره‌های آموزشی استاندارد و کوتاه مدت فنی حرفه‌ای مهارت‌های فردی و فنی-تخصصی خود ارتقاء دهند.

باسره گفت: این طرح به منظور تسهیل فرآیند کاریابی و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای دانش آموختگان رشته‌های فنی و حرفه‌ای از تاریخ ۱۵ تیر ماه تا ۱۵ شهریور ماه هر سال، با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد هرمزگان، شرکت در طرح تابستانه مهارت برای دانش آموزان زیرپوشش این نهاد کاملاً رایگان است و همه هزینه‌های مربوط به برگزاری دوره‌های آموزشی در این طرح از سوی کمیته امداد تأمین و پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری اردوی دانش آموزی راهیان پیشرفت در هرمزگان

باسره گفت: این نهاد به دانش آموزان فعال و علاقه‌مند به شروع فعالیت‌های شغلی کوچک و خانگی در دوران تحصیل و اوقات فراغت خود در صورت نیاز تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت بلند مدت پرداخت می‌کند.

وی افزود: همچنین این دانش آموزان می‌توانند پس از فارغ التحصیلی، با دریافت خدمات مشاوره شغلی از حوزه اشتغال کمیته امداد و بعد از دریافت مجوز‌های شغلی مرتبط از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بلند مدت با مبالغ بالاتر و متناسب با نیاز‌های شغلی خود بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • عکس| استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس درباره مالکیت استقلال
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان