Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد مرادیان جمعه در گزارش ارسالی به رسانه‌ها گفت: براثر تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه خودروهای سواری سمند، آردی,۲۰۷,۴۰۵,۲۰۶ و پارس در دوراهی بیضاء ۱۴ نفر مجروح شدند.

او افزود: ساعت  هفت و ۵۷ دقیقه صبح جمعه دوم مهرماه ۱۴۰۰ این حادثه به اورژانس ۱۱۵ فارس اعلام شد و نیروهای امدادی به همراه ۶ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان ادامه داد: ۱۳ مصدوم این سوانح رانندگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های نمازی و رجایی منتقل و یک نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد.

رئیس اورژانس استان فارس پیشتر از این اعلام کرده بود که از ابتدای امسال تا ۲۳ شهریورماه، ۲۲ هزار و ۳۹۸ ماموریت تصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شده است که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۸ ماموریت شهری و ۹ هزار و ۳۱۰ ماموریت جاده‌ای انجام شده است.

مرادیان تعداد مصدومان ماموریت‌های تصادفی را ۲۵ هزار و ۱۶۳ مورد اعلام کرد و ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های تصادفی ۱۸۱۳ هزار و ۱۲۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و هفت هزار و ۳۷ نفر نیز در محل درمان شدند و متاسفانه ۲۵۱ نفر در این حوادث قبل از رسیدن تیم‌های امدادی اورژانس جان باختند.

مرادیان اظهار داشت: بیشترین تعداد تصادفات که ماموران انجام میدهند محور شیراز-اصفهان، شیراز-کازرون_ محور جهرم_لار و شیراز-داراب بوده که جزو محورهای پرحادثه استان هستند.

بیضا در شمال غرب شیراز مهرماه سال ۱۳۹۸ با مصوبه هیات وزیران از بخش به شهرستان ارتقا یافت.

برچسب‌ها بیضا سازمان اورژانس فارس شیراز تصادفات جاده ای فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیضا سازمان اورژانس فارس شیراز بیضا سازمان اورژانس فارس شیراز تصادفات جاده ای فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم