Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:12:41 GMT

مدافع فرانسوی میلان هدف بعدی پی اس جی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۰۹۱۷

مدافع فرانسوی میلان هدف بعدی پی اس جی

باشگاه پاری سن ژرمن شرایط تئو هرناندز، مدافع چپ فرانسوی میلان، را زیر نظر دارد تا پیشنهادی را برای جذب او ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز در سال 2019 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از رئال مادرید جدا شده و به میلان پیوست. او در این مدت موفق شده در 87 بازی که با پیراهن روسونری انجام داده 16 گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن فرانسوی روز چهارشنبه بهترین بازیکن تیمش در دیدار برابر ونیتزیا لقب گرفت چرا که به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین وارد زمین شد و توانست در جریان پیروزی 0-2 شاگردان پیولی برابر این تیم تازه صعود کرده گلزنی کند.

مدت زمان قرارداد این بازیکن با باشگاه میلان تا ژوئن 2024 است و کوریره دلو اسپورت مدعی شده که مدیران این باشگاه در نظر دارند تا قرارداد جدیدی را به این مدافع پیشنهاد دهند. آنها قصد دارند جلسه‌ای را با حضور این بازیکن و نمایندگانش برگزار کنند چرا که از علاقه پاری سن ژرمن به جذب او مطلع شده‌اند.

 

 

این باشگاه فرانسوی از مدت‌ها قبل به بازیکن سابق رئال مادرید لینک شده بود و بسیاری از منابع حاضر در این کشور و ایتالیا از علاقه مدیران پی اس جی به جذب هرناندز خبر داده بودند. با این حال مدیران میلان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این بازیکن را به امضای قرارداد جدیدی متقاعد کنند که باعث حفظ او در سن سیرو خواهد شد اما اولویت آنها تمدید قرارداد فرانک کسیه است که در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و به او اجازه می‌دهد که این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

پی اس جی در تابستان امسال نیز دو ستاره حاضر در لیگ ایتالیا را به جمع بازیکنان خودش اضاف کرد. جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان سابق میلان، به عنوان بازیکن آزاد به پایتخت فرانسه رفت و اشرف حکیمی نیز از اینتر خریداری شد.

پاری سن ژرمن آث میلان تئو هرناندز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آث میلان تئو هرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفتگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آنها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمون اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴