Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مشکلات مالی در این باشگاه به اوج رسیده و هنوز خبری از پرداختی جدید به رغم پیروزی برابر استقلال تاجیکستان نیست.

مجید صدری که چهار روز قبل از سفر تیم پرسپولیس به تاجیکستان به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد، پس از بازگشت کاروان این تیم از دوشنبه جلساتی را با برخی بازیکنان بر سر مسائل مالی برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه در روزهای گذشته سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی و مهدی عبدی برای پیگیری برخی امور اداری و گفتگو بر سر مسائل مالی خود، جلسه‌ای با سرپرست باشگاه برگزار کردند، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر، حامد پاکدل و کریم باقری هم در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند.

ظاهرا یکی از محورهای گفتگوی پاکدل، عالیشاه، آل کثیر و باقری با صدری، پرداخت نشدن بخشی از مطالبات و آپشن‌های قرارداد فصل قبل، مشکلات مالی تیم و پیگیری مسائل مالیاتی بوده و صدری هم قول رفع این مشکلات را داده است.

همچنین سرپرست پرسپولیس به این نفرات و حامد پاکدل که در نقل و انتقالات به این تیم آمده از تلاش های باشگاه برای پرداخت بخشی از پیش پرداخت فصل جدید خبر داده است. این درحالیست که بازیکنان قدیمی ۲۵ درصد از فصل گذشته به علاوه آپشن قهرمانی خود در لیگ برتر را دریافت نکرده و طلبکارند.

از سوی دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس نیز هنوز ریالی دریافتی از تیم جدید خود نداشته اند در حالی که معمولا عرف است فوتبالیست‌های تازه وارد پس از عقد قرارداد رقمی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از آن را به عنوان پیش قرارداد دریافت می‌کنند.

در همین ارتباط یکی از بازیکنان جدید پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: ما واقعا دلی پرسپولیس را انتخاب کرده و از این انتخاب هم راضی و خوشحال هستیم. دلیل انتخاب پرسپولیس هم مالی نبود چون پیشنهادات خیلی بهتری از باشگاه‌های دیگر داشتیم اما جالب اینجاست در این مدت پس از عقد قرارداد مدیران باشگاه حداقل یک شماره حساب از ما نخواستند که دلمان خوش باشد و…!

به هر حال پرسپولیس تنها نماینده و تیم پرامید ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست که دیدار بسیار حساسی در عربستان برابر الهلال دارد و امیدواریم تا روز بازی مشکلات این تیم حل شده یا به حداقل برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود