Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الهلال عربستان بار دیگر در لیگ این کشور متوقف شد و یک نتیجه ضعیف کسب کرد.

الهلال در حالی با تیم الشباب به تساوی ۲-۲ رسید که بازهم ضعف‌های آشکاری به خصوص در فاز دفاعی داشت. الهلالی ها امسال اصلاً در لیگ کشور خود خوب کار نکردند و اکثر بازی‌های این تیم مساوی شده و یا تنها با اختلاف یک گل به سود الهلال به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال در تمام ماه‌های گذشته فقط توانسته استقلال را با اختلاف دو گل شکست دهد و در باقی مسابقات یا متوقف شده و یا تنها با اختلاف یک گل به برتری رسیده است. الهلالی‌ها حتی مقابل تیم ته جدولی و قعرنشین الباطن هم در لیگ عربستان با یک گل که در دقایق پایانی به ثمر رسید، برنده شدند و حالا باید دید این تیم با چه شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

گفتنی است دیدار تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران ۲۴ مهرماه در ریاض برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الشباب استقلال پرسپولیس الهلال عربستان استقلال الشباب الهلال عربستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل ازآبولا؛ نلو وینگادا سرمربی باسابقه فوتبال پرتغال در یک گفتگو با این سایت پرتغالی ضمن تمجید از کارلوس کی روش او را یکی از بهترین دوستانش خواند و گفت: ما پازل کامل کننده هم هستیم.

در 11 کشور دنیا مربیگری کردم
وینگادا در برنامه تکامل فوتبال گفت: من در ۱۱ کشور متفاوت کار مربیگری کرده ام در باشگاه و ملی، اما مرا به دلیل کار با جوانان می‌شناسند اولین کشوری که من رفتم عربستان بود نمی‌گویم تحول، اما در آن زمان تغییرات زیادی در فوتبال این کشور دادم ما قهرمان شدیم و این دیگر برای عربستان تکرار نشد در آن زمان ایران بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، مهدی کیا و کریم باقری را در اختیار داشت و قهرمانی در آن دوره آسان نبود.

شاهزاده دستور تعویض داد قبول نکردم و اخراج شدم
وی در مورد اخراج به دلیل سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان گفت: بله ما در جریان بازی صفر ب صفر بودیم و من سامی جابر را بیرون گذاشته بودم چرا که او در امر دفاعی اصلا به تیم کمک نمی‌کرد و در جریان بازی گفتند شاهزاده دستور داده است که او را به زمین بفرستید، اما من قبول نکردم و به هر حال ما بازی را بردیم و فردای آن روز مرا خواستند و گفتند به دلیل سرپیچی از دستور شاهزاده اخراج هستید من حق و حقوق خود را گرفتم، اما پاداش را به من ندادند ولی من آن زمان ۴۳ ساله بودم و برایم مهم نبود چرا که دوست داشتم مستقل کار کنم.

مربیگری ام در پرسپولیس پیچیده و سخت شد
وی در مورد دوران مربیگری در پرسپولیس گفت: من در ایران در شرایط خوبی نبودم آن زمان پرسپولیس دوره سختی داشت و بعد از جدایی من هم ۶ سال طول کشید تا طلبم را بگیرم و در چین هم شرایط مناسب نبود.

مورایس و مورینیو شاگردان من بودند وینگادا در مورد شاگردانش گفت: مورایس که اکنون در ایران است و مورینیو از شاگردان من بودند همچنین خوزهه پسیرو نیز از افرادی بودند که با من کار کردند.

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • رجزخوانی مهاجری: فنی حریف ما نبودید!
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو