Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:25:17 GMT

اطلاعات دفاتر پیشخوان به‌روزرسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۲۴۰۸

اطلاعات دفاتر پیشخوان به‌روزرسانی می‌شود

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اعلام کرد: با توجه به آغاز ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی ظرف مدت ۲۰ روز می‌توانند اطلاعات اولیه دفتر خود را مشاهده و درصورت نیاز اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا،  شهرام حی‌شاد، گفت: بخش عمده ارزیابی شاخص‌های رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت، براساس اطلاعات اولیه ثبت‌شده توسط دارندگان پروانه در سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر انجام می‌شود.  نتایج ارزیابی سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد که برخی اطلاعات اولیه ثبت‌شده توسط دارندگان پروانه در این سامانه اشکال دارد، بر همین اساس رگولاتوری برای ایجاد شرایط یکسان و عادلانه برای تمام دفاتر پیشخوان، از ابتدای مهر سال جاری امکان به روزرسانی اطلاعات در سامانه را برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: برای ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ دفاتر پیشخوان، دارندگان پروانه، می‌توانند با کد ملی خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه به آدرس geps.cra.ir شوند. در صورتیکه دارنده پروانه، نام کاربری و رمز عبور خود را هنگام ثبت‌نام تغییر داده باشد، باید نام کاربری و رمز عبور جدید را وارد کنند.

حی‌شاد، با اشاره به تدوین دستورالعمل اجرایی سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: این دستورالعمل با هدف تسریع در اجرای فرآیندهای ارزیابی و رتبه‌بندی تدوین و بر روی پورتال رگولاتوری، بارگذاری شده است و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان در صورتیکه بعد از مطالعه این دستورالعمل با مشکل فنی در تکمیل اطلاعات خود مواجه شدند، می‌توانند با شماره ۸۹۶۶۲۹۱۲ تماس گرفته و مشکل خود را رفع کنند.

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطا رادیویی، دستورالعمل اجرایی سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، در این لینک قابل مشاهده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خدمات دفاتر پیشخوان ارزیابی و رتبه بندی دفاتر دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر امور پژوهشی دانشگاه یزد گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته از سوی پایگاه استنادی اسکوپوس، فصلنامه «روش‌های تحلیلی و عددی در مهندسی معدن» با مدیر مسئولی دکتر علیرضا یاراحمدی بافقی و سردبیری دکتر محمد فاتحی مرجی موفق شد بر اساس شاخص‌ها و استاندارد‌های فنی، ساختاری و محتوایی به جایگاه بین‌المللی در این پایگاه معتبر جهانی دست یابد.

حکیمی با اشاره به اینکه سیستم ارزیابی اسکوپوس، یکی از قدرتمندترین سیستم‌های ارزیابی نشریات علمی در سطح جهان است، خاطرنشان کرد: «روش‌های تحلیلی و عددی در مهندسی معدن» نخستین نشریه فارسی‌زبان دانشگاه یزد است که موفق به کسب جایگاه علمی در این پایگاه استنادی شده است.

وی این اقدام را گام موثری در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در مرجعیت زبان فارسی توصیف کرد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه همچنین از تایید اعتبار علمی دو فصلنامه «تداوم و تغییر اجتماعی» با مدیر مسئولی دکتر عباس عسکری ندوشن و سردبیری دکتر سید علیرضا افشانی خبر داد و افزود: این نشریه نیز موفق شد بر اساس شاخص‌های اعلام‌شده از سوی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رتبه «ب» را در میان نشریات علمی کشور کسب کند.

وی با اشاره به اینکه نشریه تداوم و تغییر اجتماعی، فعالیت انتشاراتی را خود را به تازگی آغاز کرده است، اظهار داشت: این نشریه پس از ورود به فرآیند ارزیابی کمیسیون نشریات وزارت علوم، موفق شده است که از نخستین شماره انتشار آن حائز رتبه علمی شود.

حکیمی ادامه داد: «انتشار منظم و رعایت ضوابط آیین‌نامه ای»، «دارا بودن سامانه استاندارد، زیرساخت‌ها و اطلاعات شناسنامه‌ای نشریه»، «رعایت آیین نگارش»، «ساختار و کیفیت مقالات»، «فرایند پذیرش مقالات و داوری»، «وضعیت نشریه در نمایه‌های استنادی، تخصصی و اجتماعی» و «به کارگیری مقررات و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای رعایت اخلاق نشر و جلوگیری از بروز تخلفات علمی» از جمله شاخص‌های مهم در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی نشریات علمی به شمار می‌رود.

گفتنی است هم اکنون ۱۱ نشریه علمی به زبان فارسی و ۵ نشریه به زبان انگلیسی در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و اجتماعی و هنر و معماری در دانشگاه یزد منتشر می‌شوند که از این تعداد ۲ نشریه حایز رتبه بین‌المللی، ۵ نشریه دارای رتبه «الف»، ۴ نشریه با رتبه «ب» و مابقی با در مرحله مقدماتی انتشار و ارزیابی از سوی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کسب رتبه علمی هستند.

دیگر خبرها

  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی ابلاغ شد
  • کسب رتبه ششم چهارمحال و بختیاری در صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • مغز متفکر اوکراین در عقب راندن روسیه کیست؟