Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@11:14:07 GMT

مرزهای زمینی باز میشوند؟

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۲۴۶۸

وزیر کشور گفت: در صورت موافقت طرف عراقی مرز زمینی با عراق بازگشایی می‌شود. ناطقان: احمد وحیدی گفت: در حال حاضر مشکل ما این است که عراق ورود زائران اربعین را از مرز زمینی نمی‌پذیرد.

وزیر کشور ادامه داد: فرمانده مرزبانی و فرمانداری در حال رایزنی با طرف عراقی هستند و در صورت موافقت طرف عراقی مرز زمینی بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا برچسب ها: بازگشایی ، مرز زمینی ، طرف عراقی ، موافقت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازگشایی مرز زمینی طرف عراقی موافقت طرف عراقی مرز زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دسترسی چملی گول تکاب بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدرضا صادقیان اظهار کرد: با توجه به آغاز سال نو و حضور گردشگران نوروزی در شهرستان تکاب، مسیر دسترسی به اثر طبیعی ملی چمن متحرک که در اثر بارش برف زمستانی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه «چملی گول» یا چمن متحرک تکاب به عنوان اثر طبیعی ملی ثبت شده است، اضافه کرد: چمن به‌صورت معلق و شناور در وسط این برکه قرار گرفته و دارای پوشش گیاهی کاملا مطلوب و مناسب است و حتی در فصل زمستان و سرمای هوا نیز چمن آن سبزی خود را از دست نمی دهد که برشگفتی بازدیدکنندگان ازاین جاذبه طبیعی افزوده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست تکاب بیان کرد: این چمن به صورت جزیره ای متحرک با مساحت ۸۰ مترمربع بر روی دریاچه ای کوچک خود نمایی و با وزش باد و جریان هوا و یا تکان خاصی به جهات مختلف تغییر مسیر داده و حرکت می کند و همین امر موجب منحصر به‌فرد شدن این جاذبه طبیعی شده است.

وی با بیان اینکه کل مساحت این برکه عجیب و باورنکردنی به وسعت یک هکتار است و در میان دره‌ای عمیق قرار گرفته که نیزار، چمن سرسبز، درختان بلند و گل‌های زیبا اطراف آن جلوه ای خاص و طبیعی زیبا به آن بخشیده است، افزود: این مکان در کنار اثر تاریخی تخت سلیمان جز مناطق گردشگری منطقه است.

دیگر خبرها

  • شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • خاندوزی: جهش تولید با مشارکت مردم سال‌ها مورد غفلت بوده است
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • کاخ سفید: به رهاسازی کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق هوا ادامه خواهیم داد
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • طرز تهیه ماهی کبابی با لیمو ترش و تمبر هندی توسط آشپز عراقی (فیلم)
  • مسیر دسترسی چملی گول تکاب بازگشایی شد