Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@08:10:18 GMT

امیر علی‌اکبری سه سوته ناک اوت شد!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۳۴۷۳

امیر علی‌اکبری سه سوته ناک اوت شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر علی اکبری مبارز MMA ایرانی در دومین مبارزه خود در سازمان ONE CHAMPIONSHIP به مصاف آنتونی مالیخین روس رفت و در کمتر از ۳ دقیقه ناک اوت شد.

حریف روس با مشت های سهمگین خود توانست مبارز ایرانی را از پای دربیاورد و بعد از زدن چندین ضربه، علی اکبری تعادل خود را از دست داد و ناک اوت شد و داور بعد از  دو دقیقه و ۵۷ ثانیه پایان این مبارزه را اعلام کرد در حالی که علی اکبری تقریبا کار خاصی در این دیدار نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف رجزخوانی‌های او قبل از این دیدار که گفته بود او در این سازمان رقیب ندارد، علی اکبری تقریبا ۶ ماه بعد از باخت به حریف کره ای در کمتر از ۲ دقیقه این بار به حریف روس خود باخت تا عملکرد پرانتقادی داشته باشد.

امیر علی اکبری جزو اولین نفرات و مبارزان در ایران بود که وارد رشته هنرهای رزمی ترکیبی شد اما عملکردی که او در دو مبارزه اخیر داشته است بسیار دور از انتظار با چیزی بوده که او بیان کرده و باید دید چه آینده ای در انتظار او در این سازمان است.

با این باخت دست او از رسیدن به کمربند قهرمانی سنگین وزن نیز کوتاه ماند.

بیشتر بخوانید: دوناروما به پاریس نرسیده پیشمان شد!

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر علی اکبری امیر علی اکبری علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس شهاب زاهدی مانع از باخت آویسپا فوکوئوکا شد

شهاب زاهدی به درخشش در جی لیگ ادامه می دهد.

طرفداری | آویسپا فوکوئوکا با درخشش خیره‌کننده شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی خود، در دقایق پایانی بازی از شکست مقابل جوبیلو ایواتا نجات یافت و به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

در چارچوب هفته نهم جی لیگ ژاپن که امروز (شنبه) برگزار شد، دو تیم آویسپا فوکوئوکا و جوبیلو ایواتا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید.

شهاب زاهدی، ستاره ایرانی آویسپا، در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و با عملکردی فوق‌العاده، نقش ناجی تیمش را ایفا کرد. زاهدی که در این فصل عملکردی درخشان داشته، در این بازی نیز دو گل حیاتی برای تیمش به ثمر رساند.

در حالی که آویسپا تا دقیقه 60 با نتیجه 2-0 از حریف خود عقب بود، زاهدی در دقیقه 60 با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه، گل اول خود را به ثمر رساند و اختلاف را به حداقل رساند.

اما هنرنمایی زاهدی به همین جا ختم نشد و او در دقیقه 78 با یک حرکت انفرادی تماشایی و دریبلینگ دیدنی مدافعان حریف، گل دوم خود و تساوی را برای آویسپا به ثمر رساند.

با این دو گل، زاهدی به طور کامل درخشش خود در این بازی را به رخ کشید و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او در این فصل 8 گل برای آویسپا به ثمر رسانده و به یکی از بهترین گلزنان جی لیگ تبدیل شده است.

آویسپا با این تساوی، 11 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده بندی جی لیگ قرار گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!+ویدیو
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!
  • تیلور باخت؛ گربه سیاه حسن یزدانی در حال حذف از المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • بریس شهاب زاهدی مانع از باخت آویسپا فوکوئوکا شد