Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد REVOLUTION اصلا برای مبارز ایرانی خوب نبود و امیر علی اکبری مغلوب شد.

به گزارش طرفداری، در رویداد REVOLUTION سازمان وان چمپیونشیپ، دقایقی پیش امیر علی اکبری به مصاف آناتولی مالیخین از روسیه رفت. در حالی که همه انتظار یک مبارزه سخت میان دو طرف را داشتند اما در تعجب همگان، عملکرد خوب و درخشان فایتر روسی باعث شد او بتواند در دقایق ابتدایی راند اول بازی و در حالی که هنوز بیش از ۲ دقیقه از زمان شروع بازی نگذشته بود، موفق به ناک اوت امیر علی اکبری شود و پیروز این مسابقه لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین مبارزه مالیخین در سازمان وان چمپیونشیپ بود که با این پیروزی رویایی برای او آغاز شد. امیر علی اکبری نیز دومین مبارزه خود در این سازمان را انجام داد. علی اکبری پیش از این مغلوب کانگ جی وون از کره جنوبی شده بود.

امیر علی اکبری سالهاست از رشته کشتی به سمت مبارزه کشیده شده است. این ورزشکار ایرانی بعد از این که برای بار دوم در کشتی به اتهام دوپینگ با محرومیت سنگین مواجه شد، تصمیم گرفت به MMA قدم بگذارد. امیر علی اکبری بعد از مبارزه های فراوان در قفس، خود را در این رشته رزمی تثبیت کرد و وارد سازمان وان چمپیونشیب شد اما حضور در جمع فوق حرفه ای ها به رغم دریافت دستمزد مناسب و عقد قراردادهای تبلیغاتی پولساز، تا به حال برای او موفقیت آمیز نبوده است. 

امیر علی اکبری و آناتولی مالیخین قرار بود پیش از این در سنگاپور مقابل هم قرار بگیرند که کرونای شدید قهرمان روس این مبارزه را به تعویق انداخت. این دو سرانجام دقایقی پیش مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه اش برای امیر علی اکبری دومین شکست در دومین مبارزه رسمی در سازمان وان چمپیونشیب بود. ویدیو مسابقه امیر علی اکبری و آناتولی مالیخین

 

 

بیشتر بخوانید:

مبارزه امیر علی ‌اکبری با آناتولی مالیخین لغو شد / کرونای شدید قهرمان MMA

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آناتولی مالیخین امیر علی اکبری سازمان وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور

کارشناس سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی گفت: در کل کشور در سطح ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی با علف‌های هرز سر سختِ پهن برگ و باریک برگ که ۸ تهدیدی مهم بر میزان تولید گندم است، مبارزه شده است.

سعیده نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان، اظهار کرد: سن گندم، سوسک سیاه و قهوه‌ای، شته‌ها و مینوز برگ غلات از عوامل خسارت‌زای گندم هستند که مهم‌ترین رقبای انسان در زمینه تهدید تولید محصول کافی و سالم است.

وی افزود: در سال جاری در سطحی بالغ بر ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور مبارزه با آفات صورت گرفته است.

کارشناس سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به بیماری‌های سفیدک و سپتوریایی و لکه برگی گندم به عنوان بیماری‌های گندمی بیان کرد: بیماری قارچی زنگ زرد گندم از مهم‌ترین آنهاست که مبارزه با این بیماری در سطحی بالغ بر یک میلیون هکتار صورت گرفته است.

خانم نوربخش تشریح کرد: در بازدید از سطح سبز زیر کشت گندم در زمین‌های آبی و دیم استان لرستان، شاهد اقدامات و توصیه‌های خوبی در زمینه مبارزه با علف‌های هرز بودیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب جهت انتشار بیماری‌ها، انتظار می‌رود کشاورزان به توصیه‌های گیاه پزشکی سازمان حفظ نباتات توجه کنند.

کارشناس سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با کانون کوبی صورت گرفته در مزارع گندم با شیوه صحیح و در زمان مناسب شاهد اقدامات رضایت بخش در زمینه مبارزه با عوامل خسارت زا در سطح استان هستیم.

به گزارش ایمنا؛ روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه، دکتر سعیده نوربخش، کارشناس حفظ نباتات و مهندس علیرضا طولابی، کارشناس دفتر گندم معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی به منظور بررسی و پایش اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در زمینه مبارزه با آفت‌ها از اراضی تحت کشت روستاهای سراب نیلوفر و مدبه خرم‌آباد بازدید به عمل آوردند و از اقدامات و توصیه‌های مؤثر سازمان جهاد کشاورزی لرستان در زمینه مبارزه با علف‌های هرز و بیماری‌ها ابراز رضایتمندی کردند.

کد خبر 745280

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور
  • ارتش اسلامی از منظم‌ترین و سالم‌ترین سازمان‌های کشور است
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • دیدار امیر عبداللهیان با مقام سازمان جهانی بهداشت
  • گفتگوی تلفنی امیر عبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل