Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان شامگاه جمعه در نشست شورای اداری استان ایلام با حضور رییس جمهور بیان کرد: فاضلاب شهر ایلام دهه ۷۰ برای جمعیت ۱۵۰ هزار نفر پیش بینی شد که اکنون‌ جمعیت شهر به ۲۳۰ هزار نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مدول دوم این فاضلاب در حال اجرا بوده ولی سرعت آن بسیار کند است به طوریکه طی ۲ سال گذشته طرح متوقف شد، اما جز مصوبات سفر امروز خواهد بود تا در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو ادامه داد: عملیات ساختمانی این طرح پیشرفت قابل توجهی داشته است ولی در بخش تاسیسات و تجهیزات کار خاصی انجام نشده که با همت مدیران در داخل استان این کار پیگیری خواهد شد.

محرابیان به طرح آبرسانی شهرستان ملکشاهی و روستاهای اطراف اشاره کرد و گفت: این طرح در خط انتقال پیشرفتهای قابل توجهی دارد ولی در تصفیه خانه عقب بوده که با مصوبه سفر امروز اعتبار قابل توجهی برای این طرح اختصاص و آب سالم و پایدار برای شهرستان ملکشاهی تامین خواهد شد.

وی به تامین آب شرب و فاضلاب منطقه مرزی مهران اشاره کرد و افزود: آب شرب به مراحل پایانی رسیده است ولی در بخش فاضلاب تلاش می شود با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا سال اینده این بخش نیز به اتمام برسد.

وی همچنین با ذکر اینکه بهسازی شبکه های فرسوده برق ۱۰۵ روستا در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: خوشبختانه در استان در زمینه برق رسانی در مجموع طی سال های گذشته اقدام های خوبی انجام گرفته ولی با معضل شبکه های فرسوده مواجه هستیم که رفع این مشکل نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر نیرو به تصفیه خانه آب شرب شهرستان ایوان اشاره کرد و یادآور شد: بررسی این مشکل برای نهایی شدن نیز در دستور کار سفر امروز قرار دارد.

محرابیان به طرح‌ سامانه گرمسیری اشاره کرد و گفت: این طرح پیشرفت قابل توجهی داشته‌ که با تکمیل اعتبار جدید هم در کرمانشاه و ایلام طرح تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۲۲ کیلومتر مسیل در ایلام تاکید کرد: طی سالهای گذشته هشت کیلومتر آن سر پوشیده شده و هشت کیلومتر دیگر نیازمند پوشش است که درخواست می شود از محل اعتبارات ماده ۱۰ بحران در مصوبات سفر اعمال شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌ جمهوری صبح روز جمعه در چهارمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان اجرایی و انتظامی استان قرار گرفت.

رییس جمهوری در این سفر از سامانه گرمسیری و طرح‌های کشاورزی بازدید به عمل کرد.

دیدار با مردم و نخبگان، حضور در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهوری در استان ایلام بود.

وزرای کابینه نیز از دیروز به تدریج به استان ایلام آمده‌اند.

رییس جمهوری پیش از این به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سفر کرده است.

برچسب‌ها علی اکبر محرابیان استان ایلام وزیر نیرو پروندهٔ خبری ایلام، مقصد چهارمین سفر استانی رئیس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی اکبر محرابیان استان ایلام وزیر نیرو علی اکبر محرابیان استان ایلام وزیر نیرو استان ایلام قابل توجهی وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • پیش بینی برداشت بیش از ۲ هزار تن باقلا در ایلام
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام