Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارقان مسلحی که شامگاه 18 شهریور، در بزرگراه شهید همت پس از مشاهده مأموران پلیس، اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرده و سپس با زورگیری مسلحانه، موفق به فرار با یک دستگاه خودروی پژو 207 شده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، از این سارقان مسلح، چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف برجای مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری سارقن همت / آنها تیراندازی کردند

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در توضیح دلیل تیراندازی رخ داده در بزرگراه شهید همت که رخ داد، گفت: در ساعات پایانی پنجشنبه شب، ماموران گشت کلانتری باغ فیض در حال گشت زنی در حوه استحفاظی خود در محدوده بزرگراه شهید همت بودند که به یک دستگاه خودروی پژو پارس با سه نفر سرنشین مشکوک و برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند.

 وی ادامه داد: سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که در این حین ماموران پلیس نیز اقدام متقابل را آغاز کردند و سه متهم پا به فرار گذاشتند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان از خودروی خود پیاده و با زورگیری یک دستگاه سواری پژو 207 از یکی از شهروندان از محل متواری شدند، گفت: در جریان تیراندازی رخ داده میان پلیس و مجرمان یک نفر از متهمان زخمی شد همچنین متاسفانه یکی از ماموران پلیس مجروح شد که با انتقال به مرکز درمانی اقدامات درمانی برای وی انجام شد.

موقوقه‌ای با بیان اینکه از خودروی متهمان چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف برجای ماند، اظهارکرد: اقدامات برای دستگیری این افراد از سوی پلیس آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا همت تیراندازی اخبار حوادث تیراندازی بزرگراه شهید همت تیراندازی در همت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فیلم بازار آزاد دنیا جهانبخت فریبا نادری بازیگر فریبا نادری سحر قریشی فال قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد