Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:18:40 GMT

۷۰ درصد جمعیت هدف در دزفول تا آبان واکسینه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۵۳۸۶

۷۰ درصد جمعیت هدف در دزفول تا آبان واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمندپور صبح امروز شنبه در آئین نواختن زنگ مقاومت و پایداری در دبستان درخشان دزفول اظهار کرد: این روزها تمام حوزه‌ها از قبیل صنعت، اقتصاد، کشاورزی، اجتماعی، سیاسی و آموزش تحت تأثیر کرونا هستند و بر همین اساس امسال نیز سال تحصیلی به‌صورت مجازی آغاز شده است.

وی با اشاره به‌سرعت بالای واکسیناسیون در دزفول افزود: در حال حاضر ۴۸ درصد جامعه هدف در شهرستان دزفول دز اول واکسن و ۳۶ درصد نیز هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهمندپور با اشاره به‌سرعت بالای واکسیناسیون در دزفول تصریح کرد: در حال حاضر به همت دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت و با همکاری سپاه، هلال احمر، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و… روزانه قریب به ۹ هزار واکسن کرونا در این شهرستان تزریق می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول یادآور شد: اگر این روند تداوم یابد پیش‌بینی می‌شود تا آبان ماه ۷۰ درصد جامعه هدف در دزفول علیه بیماری کرونا واکسینه شوند.

فرهمند پور تأکید کرد: در صورت واکسینه شدن جامعه هدف می‌توانیم شاهد بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس باشیم.

وی عنوان کرد: قطعاً حضور دانش آموزان در مدارس و ارتباط مستقیم با معلمان کیفیت آموزش را ارتقا خواهد داد؛ بنابراین در تلاش هستیم که این اتفاق رخ دهد.

فرماندار ویژه دزفول در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انسان‌سازی و انسان‌پروری از نتایج پربار هشت سال دفاع مقدس است و سند این ادعا حضور رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدایی است که در این صحنه جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

به گزارش مهر، دزفول در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

کد خبر 5312867

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول فرمانداری دزفول واکسن کرونا هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس گرگان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی اظهار کرد: مهارت‌آموزی یکی از رویکردهای اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و طی تفاهم‌نامه کشوری، طرح ملی ماهر فی‌مابین جمعیت هلال احمر کشور و وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری منعقد شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلف مشارکتی در راستای اجرای این طرح برای توسعه آموزش مهارت‌های هنری، ورزشی و اجتماعی دانش‌آموزان تدوین شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این طرح، حداقل یک مهارت آموزشی را فرا می‌گیرند اما سرفصل‌های آموزشی در مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در هر مقطع تحصیلی متفاوت است و متناسب با سن دانش آموزان ارائه می‌شود.

حسینی اظهار کرد: طرح ماهر مختص دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (چهارم، پنجم و ششم) است که با همکاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان در مواجهه با حوادث طبیعی و غیرطبیعی افزایش می‌یابد.

وی افزود: در این دوره آموزشی ۲ ساعته، دانش آموزان و والدین آنها با سرفصل‌های آموزشی طرح ماهر مانند حفظ خونسردی در حوادث، شماره تلفن‌های اضطراری، نقاط امن و نحوه پناه‌گیری و خروج از نقاط امن آشنا می‌شوند.

مرحله اول اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی تا پایان اردیبهشت ماه امسال اجرا و پس از آن در سال تحصیلی جدید از سر گرفته می‌شود.

کد خبر 6080017

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم