Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا عسگری صبح شنبه در حاشیه رزمایش کمک مومنانه که همزمان با هفته دفاع مقدس انجام گرفت، اظهار کرد: امروز صحنه مقابله و مبارزه با دشمنان خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت است و به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی گفتمان خدمت صادقانه و محرومیت زدایی در کشور نهادینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جهادگران بسیج سازندگی برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و به دنبال آن هستند که غبار محرومیت را از چهره محرومان و مظلومان پاک کنند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: در طول بیماری کرونا نهضت کمک مومنانه در استان مرکزی رقم خورد و به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور و با لبیک ملت به فرمان مقام معظم رهبری، مردم با خلق حماسه‌هایی از جنس ایثار و ازخودگذشتگی اقدامات ماندگاری رقم زدند.

عسگری بیان کرد: استان مرکزی با مشارکت مردم و خیرین در اجرای نهضت کمک مومنانه بسیار خوش درخشید و در قالب قرارگاه کمک مومنانه بیش از ۳۵۵ هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۲۰۰ فقره جهیزیه، ۲۶ هزار بسته لوازم التحریر، یک میلیون و ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی و ۵۱۰ عدد تبلت و گوشی در استان مرکزی توزیع شده که ارزش ریالی آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس رزمایش کمک مومنانه به استعداد ۸ هزار بسته کمک معیشتی، یک هزار بسته لوازم التحریر و ۱۰۰ سری جهیزیه انجام می‌شود و همچنین ۸۰ پروژه مسکن محرومان، ۴۰ پروژه آبرسانی در روستاهای سربند و سایر روستاها با حضور مسئول محترم سازمان بسیج سازندگی کشور نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 5311843

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اراک سپاه روح الله استان مرکزی هفته دفاع مقدس کمک مومنانه هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس گرگان عکس استانها کمک مومنانه استان مرکزی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد ترکمانه گفت: تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان‌ امداد رسانی شده است .
مدیر عامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)  افزود:  ستاد اجرایی فرمان امام در سه‌ شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات رسانی‌ به مردم سیل زده  است و تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

ترکمانه عنوان کرد: با توجه با هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند، که این‌موضوع کار امداد رسانی را به سیل زدگان راحت کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل زده، بسته‌های اسباب بازی توزیع میکنند.
وی عنوان کرد:با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز درکنار مردم این‌منطقه هستند و خسارت مردم، بویژه درمناطق محروم که دام و‌لوازم خانگی آنها از بین رفته، جبران‌خواهد شد.

ترکمانه‌ اظهار کرد: تلاش خواهیم‌ کرد منازل روستایی مناطق سیل زده رو بیمه کنیم، تا در شرایط بحران و سیل این‌مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان