Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی افزود: ایده تغییر برند هتل های فرودگاهی از نشان بین‌المللی اکور به یک برند ایرانی از ابتدای آغاز به کار این هتل مطرح بوده، اما به صورت عملیاتی از سال 98 پس از طراحی هویت برند ایرانی رکسان و اتمام طراحی اجزای دیگر برند، کار برای پیاده‌سازی و انطباق استانداردهای برند دو هتل فرودگاهی از ابتدای سال 1400 آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی با بیان اینکه طراحی یک برند هتلی نیازمند مطالعه دقیق برندهای مشابه خارجی است، ادامه داد: بهره‌گیری از استانداردهای جهانی و بومی‌سازی آن همراه با مطالعات صورت گرفته بروی دیگر گروه‌های هتلی معروف دنیا به عنوان مرجعی قوی در طراحی نشان "رکسان" به عنوان زیرمجموعه هتل‌های "سمگا" مورد نظر قرار گرفته است.
وی گفت: هتل‌های فرودگاهی در همه جای دنیا هتل‌هایی با سرویسی بدون انعطاف، مختصر و سریع مخصوص مسافرانی است که پرواز آنها دچار تاخیر و کنسلی شده و یا به دلایلی اعم از دوری محل اسکان آنها از فرودگاه محل پروازشان، بهترین گزینه برای اقامت‌های کوتاه مدت قبل یا بعد از پرواز است.
یوسفی افزود: اما درهتل‌های فرودگاهی رکسان با توجه به اصل میهمان نوازی ایرانی و در نظر گرفتن این نکته که هتل‌های فرودگاهی رکسان به دلیل محل قرارگیری اولین امکان اقامتی برای مسافران در درگاه ورودی و خروجی کشور است، خدمات دیگری نیز برای گذراندن زمانی به مراتب بیشتر برای انواع گردشگران ورودی اعم از گردشگران سلامت، تیم‌های ورزشی و حتی کمپ‌های آموزشی و... درنظر گرفته شده است.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین گروه مالی گردشگری هتل سمگا اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین هتل های فرودگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان در مراسم واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گفت: امروز مجموعاً ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود که سهم قم از این تعداد ۸۰ واحد است.

حجت الاسلام مهری گفت: از مجموع ۸۰ واحدی که در قم به بهره برداری رسید، ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد در روستا‌ها و ۲۱ واحد در پردیسان ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی استان برای ساخت این واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد، ۲۸۰ میلیون تومان آورده توسط متقاضیان تامین شده و مابقی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران به پروژه‌ها تزریق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟
  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • حوزه درس امام(ره)
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم