Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به راه‌اندازی ۶۲ سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی بر لزوم به روز بودن فناوری‌های نوین در دستگاه قضایی و بهره‌مندی بیشتر از خدمات الکترونیکی بر بستر وب تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو پیش از ظهر امروز در بازدید دوره‌ای از سازمان‌های قضایی تابعه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی به مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های تشکیلات قضایی استان اشاره و اظهار داشت: یکی از مهمترین رویکردهای تشکیلات قضایی استان عمل بر اساس سند تحول قضایی است و سند تحول قضایی یک سند بنیادی و سندی سازمانی است که عمل بر مبنای آن تکلیف قانونی و شرعی برای تشکیلات قضایی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دستگاه قضایی استان نیز به طور جد و قاطعانه و به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی از مرکز را اجرایی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به راه‌اندازی 62 سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی بر لزوم به روز بودن فناوری‌های نوین در دستگاه قضایی و بهره‌مندی بیشتر از خدمات الکترونیکی بر بستر وب تأکید کرد.

کثیرلو اشاعه و ترویج تفکر بسیجی در جامعه را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: مسلماً روحیه بسیجی و کار جهادگونه در تشکیلات قضایی موجب تسریع در رسیدگی‌ها و جلب رضایتمندی عمومی مردم است و این امر از مهمترین اهداف در دستگاه قضایی است.

کریم نوروزی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد سازمان گفت: رسیدگی در سازمان نه تنها به روز بلکه به ساعت است و این مرهون همت شبانه روزی همکاران است.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه: مسئول صیانت از زندانیان هستیمافتتاح مرکز نوآوری حقوقی پژوهشگاه قوه قضائیهمعاون زیرساخت و تجهیزات فناوری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه‌ منصوب شد

وی همچنین به طرح مسائل و مشکلات موجود از جمله وضعیت نامناسب محل ساختمان سازمان پرداخته خواستار پیگیری و برطرف شدن این مشکل از سوی رئیس تشکیلات قضایی استان شد.

بازدید از پروژه های احداث شده مصوب سفر ریاست معظم قوه قضاییه، بازدید از شعبات از دیگر برنامه های رئیس کل دادگستری استان بود.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه قضایی تشکیلات قضایی قضایی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز پرتودهی گاما در اردبیل

نوبخت اژدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: استان اردبیل یکی از قطب های مهم تولید انواع محصولات کشاورزی و دامی در کشور محسوب می شود به گونه ای که سالانه بیش از ۴ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در زیر بخش های زراعت و باغبانی و دامپروی تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه اردبیل ۴ درصد کل محصولات تولیدی کشور را تامین می کند، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» یکی از اولویت های کاری جهاد کشاورزی اردبیل تامین امکانات و زمین مناسب برای استقرار مرکز فناوری هسته ای و پرتودهی گاما در اردبیل است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه با بهره برداری از این مرکز نه تنها استان اردبیل بلکه استان های همجوار نیز از خدمات آن در بخش کشاورزی بهره مند خواهند شد، افزود: با نگرش تخصصی به نحوه فعالیت و خدمات دهی این مرکز در اردبیل مصمم به راه اندازی مرکز فناوری هسته ای بخش کشاورزی در اردبیل هستیم.

اژدری روش کار مرکز فناوری هسته ای اردبیل را در سه محور تکنیک پرتودهی، تکنیک ردیابی و تکنیک اکتیو کردن اعلام کرد و گفت: دانشمندان این مرکز کنترل انواع آفات و امراض را با تکنیک پرتودهی انجام خواهند داد و با پرتو دهی گاما از زود جوانه زنی محصولاتی همچون سیب زمینی و پیاز جلوگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از زود جوانه زنی این محصولات فواید بسیار زیادی برای کشاورزان دارد، تصریح کرد: با پیشگیری از زودجوانه زنی محصولات مدت زمان ماندگاری آن در انبار افزایش می یابد و و تولیدکننده می تواند با توجه به فرجه زمانی مناسبی که در اختیار دارد بازاریابی مناسب و به صرفه ای انجام داده و محصولات تولیدی خود را به قیمت مناسب و قابل قبول به مصرف کنندگان بفروشد.

اژدری افزود: مرکز فناوری هسته ای کمک بسیار زیادی در راستای افزایش میزان ماندگاری محصولات تولیدی و همچنین حفظ کیفیت محصولات تولیدی خواهد کرد و در نتیجه این امر منجر به کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و بهره وری مناسب شده و میزان تولید انواع محصولات کشاورزی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6083841

دیگر خبرها

  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • راه‌اندازی ۳ مرکز مشترک توسعه فناوری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
  • حمله محمود عباس به آمریکا
  • بهره برداری از مرکز پرتودهی گاما در اردبیل