Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:22:15 GMT

خرید اینترنتی و آسان گوسفند زنده در سایت دامکالا

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۵۵۵۱

خرید اینترنتی و آسان گوسفند زنده در سایت دامکالا

خرید گوسفند زنده و قربانی کردن آن ، یک سنت دیرینه

خرید گوسفند زنده برای قربانی کردن گوسفند از دیرباز در بین ایرانیان و نیز مسلمانان یک سنت شناخته شده و حسنه بوده است که به جهت دفع بلا، نذر نیاز و نیز انجام طاعات و عبادات انجام می داده اند و هنوز هم این سنت ادامه دارد. در این میان خرید گوسفند زنده برای افرادی که میخواهند گوسفند زنده بخرند یکی از چالش های مهم و پر دردسر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هماهنگی جهت خرید گوسفند ، هماهنگی جهت خرید

دامکالا یک سایت با قابلیت های متنوع

دامکالا یک سایت تخصصی برای فروش گوسفند زنده است که سابقه زیادی در زمینه پرورش و پرواربندی گوسفند داشته است. دامکالا در واقع یک مجموعه پیشرفته و مکانیزه برای تولید و پرواربندی گوسفند است که از سال 1398 تصمیم به احداث سایت فروش گوسفند زنده در کنار دامداری مکانیزه خود، نموده است. دامکالا با در نظر گرفتن نیاز های مشتریان و نیز تجربیات در عرصه دامپروری، امکانات گسترده ای را در سایت دامکالا جمع نموده است.

 

گوسفندان عرضه شده در سایت دامکالا دارای چه شرایطی هستند؟

گوسفندانی که در دامداری دامکالا پرورش پیدا می کنند و در سایت دامکالا عرضه می شوند، به صورت کاملا بهداشتی و مکانیزه رشد و پرورش پیدا کرده اند. این گوسفندان با خوراک مغذی و پروبیوتیک و بدون استفاده از هیچ گونه آنتی بیوتیک و یا هورمونی پرورش و پرواربندی می شوند. در واقع این گوسفندان بدون تغذیه کردن از خوراک ناسالم و غیر بهداشتی مانند نان خشک تغذیه شده اند و گوشت این گوسفندان کاملا سالم و ارگانیک است. همچنین محیطی که دامکالا گوسفندان را پروار میکند، محیطی کاملا بهداشتی و به دور از هرگونه استرس های گرمایی با دما و رطوبت مناسب است. گوسفندان در دامکالا به صورت مستمر توسط دامپزشک نظارت و پایش می شوند. این نظارت شامل وزن گیری های مستمر هفتگی است. وزن گیری های مستمر هرگونه مشکل را در گوسفند مشخص میکنند و بعد از مشخص شدن گوسفند مورد نظر سریعا مورد رسیدگی قرار میگیرد.

قیمت گوسفندان در دامکالا

قیمت گوسفند در ایران مانند سایر کالاها و محصولات خوراکی، تابع شرایط متفاوتی است. قیمت گوسفند زنده در سایت دامکالا کاملا اقتصادی و رقابتی با سایر مراکز عرضه دام زنده می باشد. قیمت گوسفندان دامکالا با توجه به اینکه دامکالا خود تولید کننده گوسفند است و این گوسفندان به صورت مستقیم از دامداری عرضه میشود، کاملا اقتصادی و با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود.

امکانات سایت دامکالا برای خریداری گوسفند زنده

خرید از سایت دامکالا بسیار راحت است. شما در این سایت با مشاهده قیمت ها و وزن های مختلف گوسفندان ارائه شده ، گوسفند مورد نظر خود را انتخاب نمایند. در مرحله بعدی با انتخاب زمان تحویل گوسفند و آدرس ارسال گوسفند وارد مرحله تایید و پرداخت می شود و میتوانید گوسفند انتخابی خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. از دیگر امکانات دامکالا، ارسال رایگان گوسفند به کل تهران و کرج است. پرسنل دامکالا بلافاصله بعد از دریافت سفارش، گوسفند زنده را در زمان و مکان مورد نظر خریدار تحویل می دهند. همچنین دامکالا به همراه گوسفند ارسال شده، قصاب برای ذبح در محل مشتری را به صورت رایگان و همراه با گوسفند ارسال میکند. این امکانات باعث استقبال گسترده شهروندان تهرانی و کرجی از سایت دامکالا شده است. از دیگر قابلیت های دامکالا ، ارسال گوسفند به تمام موسسات خیریه واقع در تهران و کرج به صورت کاملا رایگان است. به این معنی که شما با خرید گوسفند در سایت دامکالا، با ذکر کردن نام یا آدرس موسسه خیریه ( مانند موسسه خیریه و آسایشگاه کهریزک ) دامکالا گوسفند مورد نظر را به موسسه مورد نظر ارسال میکند و رسید دریافتی را برای شما ارسال مینماید. همچنین دریافت گوسفند زنده در موسسات خیریه مختلف از طریق پیامک و شماره تلفن آن موسسات به اطلاع شما می رسد.

دامکالا سایتی معتبر برای خرید گوسفند

دامکالا مفتخر است با سالها تجربه ای که در زمینه پرورش گوسفند و فروش گوسفند داشته است، بهترین کیفیت گوشت و بهترین خدمات را برای خریداران گوسفند زنده ارائه نماید. این خدمات شامل طیف گسترده ای از خدمات جهت رفاه حال خریداران به جهت عدم خروج از خانه و خرید اینترنتی و راحت گوسفند زنده است.

منبع: فارس

کلیدواژه: گوسفند خرید اینترنتی سنت مسلمانان سایت دامکالا گوسفند زنده خرید گوسفند قیمت گوسفند مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس از ساعت ۱۹:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و چلسی امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و چلسی

جام حذفی انگلیس (منچسترسیتی - چلسی) ساعت ۱۹:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌ ‌

کد خبر 746177

دیگر خبرها

  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چه بود؟
  • پشت ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین
  • خبر جدید وزارت جهادکشاورزی درباره فروش دام زنده/ فروش گوسفند با کارت ملی واقعیت دارد؟
  • زنده‌گیری یک رأس بره میش وحشی در پردیس
  • ۴ روش برای دریافت آسان لاستیک دولتی با کارت ملی
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی‌ + پخش آنلاین