Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،آئین بازگشایی مدارس و نواخته‌شدن زنگ آغاز سال‌تحصیلی جدید صبح امروز با حضور مسئولان استانی به صورت نمادین در مدرسه شهید نامدار مرادی سنندج برگزارشد .

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم  اظهار داشت: اول مهرماه فصل رویش علم و دانش در مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید قربانی افزود: در بیست ماه گذشته تقریبا مدارس ما تعطیل بودند، اما امروز با رویکرد مسئولان کشور بر حضور دانش‌آموزان در مدارس امیدواریم بتوانیم باری دیگر کلاس‌های درس را دایر کنیم.

او خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی در تعلیم علم و دانش به دانش‌آموزان تاثیری بسیار کمتر از حضور در کلاس‌های درس را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: با توجه به اینکه ۲۰ درصد جمعیت کردستان را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند تنها کمتر از نیم درصد این دانش‌آموزان آسیب‌های ناشی از کرونا را در استان تجربه کرده‌اند.

قربانی تصریح کرد: در شرایطی که واکسیناسیون در کشور به سرعت در حال انجام است دلیلی برای تعطیلی مدارس نیست لذا تعطیلی مدارس امسال بر عهده شورای مدارس گذاشته شده است.

او در پایان سخنان خود یادآورشد: تا شرایط کاملا مطلوب نشود حضور دائم دانش‌آموزان در مدارس ممکن نیست و دانش‌آموزان به صورت ترکیبی حضوری و مجازی مشغول به تحصیل می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت:با توجه به اینکه موضوع حضور در مدرسه کسب علم و دانش است دانش‌آموزان و معلمان باید در یادگیری و آموزش آن کوشا باشند.

پورذهبی افزود: طراوت، شادابی و ورزش کردن یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد جراکه بی‌حالی و کم‌حوصلگی برای دانش‌آموزان سم است.

او تصریح کرد: توجه به دین، عبادت و معنویت از اهم مواردی است که باید به آن توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: حس وطن‌دوستی و کشوردوستی خود به نوعی معنویتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پورذهبی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان در یادگیری علم کوشا باشند، یادآور شد امیدوارم همه مسئولان، دانش‌آموزان و والدین در راستای توجه به پیشرفت، آینده و سعادت کشور گام بردارند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مدارس سالتحصیلی جدید دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش زرین شهر گفت: در این نمایشگاه آثار هنری حدود ۴۰۰ دانش آموز در رشته‌های طراحی دوخت، عکاسی، گرافیک، کامپیوتر و انیمیشن در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
حمید بیگی با تاکید بر هدایت تحصیلی دانش آموزان در برنامه هفتم توسعه به سمت مهارت‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش، افزود: بیش از ۵۱ درصد دانش آموزان زرین شهری با هدایت تحصیلی در رشته‌های هنرستان و کاردانش در حال تحصیل هستند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر