Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علیرضا رحیمی، نایب‌رئیس شورای شهر کرج ضمن انتقاد از آموزش‌وپرورش استان البرز گفت: تنها مدرسه موجود در محله حسن‌آباد این شهرستان  تخریب و مدتی به حال خود رهاشده و هیچ‌گونه اقدام برای رفع معضل آموزشی منطقه نشده است.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج در بازدید میدانی از این منطقه به عدم وجود حتی یک مرکز آموزشی اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اشاره کرد و افزود: جمعیت این منطقه سه هزار پانصد نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با تأکید بر این که سرانه آموزشی در این منطقه نیازمند افزایش است، گفت: البرز در فهرست سرانه آموزشی کشور آخرین استان است و با برنامه‌ریزی‌های اشتباه روزبه‌روز در حال تزلزل است.

او افزود: وزارت آموزش‌وپرورش و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز نگاه ویژه‌ای به محلات کم برخوردار داشته باشند.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج استاندارد فضای آموزشی برای هر دانش‌آموز را هشت و نیم مترمربع اعلام کرد و گفت: قطعه زمین وقف‌شده‌ای در خیابان بوعلی حسن‌آباد وجود دارد که می‌تواند به ساخت مدرسه اختصاص یابد، لازم است این مهم از سوی استانداری مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام /ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز