Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@05:38:42 GMT

زمان جلسات علنی مجلس در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۶۲۷۷

زمان جلسات علنی مجلس در هفته آینده

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مجلس در هفته آینده تنها دو روز جلسه علنی خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده با رحلت پیامبر اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مصادف خواهد بود، جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و دوشنبه یازدهم و دوازدهم مهرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: جلسات کمیسیون‌ها نیز در بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و دستورکار مجلس ادامه دستورکار قبل خواهد بود و هنوز دستور کار جدید و خاصی برای هفته آینده مجلس پیش بینی نشده است./ فارس

 

منبع: فردا

کلیدواژه: جلسات علنی مجلس هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در انتظار مازندران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران، گفت: تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌شود هوای گرم و آفتابی در استان داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی،  اظهار داشت: پیش‌ینی شده هوای استان از امروز پنجشنبه 9 فروردین صاف تا نیمه ابری است و در ارتفاعات گاهی ابری با احتمال بارش های پراکنده و وزش باد داریم.

وی با تاکید بر اینکه آسمان استان جمعه تا صبح یکشنبه هفته آینده صاف تا کمی ابری است تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در این روزها آسمان همراه با افزایش دما پیش بینی شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از یکشنبه تا عصر سه شنبه ٖآسمان استان نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و چهارشنبه تا جمعه هفته آینده هوایی صاف و آفتابی همراه با افزایش دما داریم.

اسدی خاطرنشان کرد: دریا امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت های دریایی توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دیروز گلوگاه با دمای 17 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بوده و دلیر چالوس هم صبح امروز با دمای 3 درجه زیر صفر سرد‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای آینده؛ هوا تا کی بارانی می‌ماند؟
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟