Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:17:25 GMT

دروازه‌بان مس کرمان به شهر خودرو پیوست

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۶۳۶۹

در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی شهر خودرویی‌ها، این باشگاه مشهدی اقدام به جذب یک دروازه‌بان کرد.

به گزارش "ورزش سه" با شروع تمرینات شهر خودرو برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، سعید جلالی‌راد به عنوان دروازه‌بان به جمع عنابی‌پوشان مشهدی بازگشت اما خبری از حضور میلاد فراهانی با گذشت نزدیک به یک ماه از تمرینات نیست تا جدایی او از شهر خودرو رسمیت پیدا کند؛ با این وصف کار مهاجری برای انتخاب دروازه‌بان جانشین جلالی‌راد دشوار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او هم‌چنین تصمیم خود درباره لیست مازاد را هم تغییر داد و بار دیگر درخواست بازگشت محمدجواد کیا به تمرینات را ارائه کرد تا این دروازه‌بان جوان که سابقه بازی برای شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد، بار دیگر فرصت حضور در تمرینات این تیم مشهدی را به دست آورد.

 

اما نظر سرمربی باتجربه شهر خودرو، جذب یک دروازه‌بان دیگر بود تا با خیالی آسوده از خط دروازه، شهر خودرویی‌ها لیگ بیست و یکم را آغاز نمایند؛ پس از مذاکرات انجام شده با فهرست درخواستی مهاجری، سرانجام مدیران باشگاه شهر خودرو با حسین شهریاری که فصل گذشته در مس کرمان شاگرد محمدرضا مهاجری بود، به توافق رسیدند.

 

این دروازه‌بان 22 ساله بازی در فجرسپاسی شیراز را دارد و در شرایطی که با مدیران باشگاه شهرداری آستارا به توافق رسیده بود، اما با لغو این توافق به جمع شاگردان محمدرضا مهاجری اضافه شد.

 

نقل و انتقالات 1400 پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1400 پدیده مشهد دروازه بان شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول امروز تیم‌های شهرراز و مس کرمان در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نیمه اول این بازی متعادل دنبال شد و با وجود موقعیت‌های اندکی که دو تیم روی دروازه همدیگر خلق کردند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در شروع نیمه دوم تیم میزبان خیلی زود به گل رسید . میلاد غریبی بازیکن باتجربه شهرراز توانست در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد.

در ادامه مسی‌ها که دوست نداشتند بازنده باشند، برای جبران گلر خورده تلاش کردند و به سمت دروازه حریف حمله‌ور شدند. آنها در نهایت در دقیقه 62 توسط خشایار زبرجد به گل تساوی دست یافتند و با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی دو تیم اما نتیجه یک بر یک تا پایان باقی ماند.

با این نتیجه مس کرمان 39 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت؛ همچنین شهرراز شیراز هم جمع امتیازات خود را به عدد 34 رساند و رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر