Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حدادی روز شنبه درآیین بازگشایی مدارس طالقان در مدرسه شهید اسحاقی افزود: عضویت در پیمان شانگهای درخواست چند ساله جمهوری اسلامی بود که محل تجارت و رونق اقتصادی برای کشور است.
وی ادامه داد: براساس مصوبه مجلس اقدام راهبردی برآن است که مقاومت کنیم و ظرفیت ۶۰۰ میلیون نفر جمعیت همسایگان و پتانسیل های داخلی کشور را باید غنیمت شمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدادی بیان داشت: بهترین امتیاز ایران اسلامی اتصال به اوراسیا بوده و باید تهدیدها را به عنوان تحریم به فرصت تبدیل کرد .
وی در ادامه به مشکل معیشت مردم اشاره کرد و افزود: امروز با مشکلاتی نیز فاصله طبقاتی فراوان مواجه هستیم که قطعا دولت مردمی و مجلس یازدهم با هم افزایی قدم های مثبتی را بر خواهند داشت.
حدادی گفت: امام راحل (ره) فعل توانستن را یاد داد و زمانی می توانیم به اهداف خود برسیم که خدا و مردم را باور داشته باشیم و با توسل و توکل به خدا راه پیشرفت باز است .

توافق بر کلیات رتبه بندی معلمان 

نماینده مردم طالقان،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه به طرح رتبه بندی فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: کلیات این طرح رای آورده و در دستور کار صحن مجلس است امید می رود دراین طرح بتوانیم بخشی از مشکلات فرهنگیان را که امروز در سنگر مدرسه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را برعهده گرفته اند حل کنیم .
حدادی اظهارداشت: باید مجلس و دولت توجه ویژه ای به فرهنگیان داشته باشد و مشکلات معیشتی این قشر مورد توجه قرار گیرد بنابراین در طرح رتبه بندی فرهنگیان در صحن مجلس با مصوبه خوب و رای بالا در تلاش هستیم از مشکلات دراین بخش بکاهیم .
وی به مشکلات سرانه های آموزشی در البرز اشاره کرد و افزود: امروز در استان البرز مشکل سرانه های آموزشی را داریم و در طالقان سرانه ها بسیار پایین است و تمام تلاش برای تامین اعتبارات برای حل این مشکلات خواهد بود.
نماینده مردم طالقان ،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: پیگیری فعال شدن بیمارستان طالقان و تامین سرانه های آموزشی لازم ادامه دارد و با توجه به بازگشایی برخی از مدارس لازم است اقدامات لازم برای واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گیرد.
وی همچنین پیام عاشورا را مبتنی بر حرکت غدیر دانست که این پیام دربردارنده پیام حضرت زینب (ع) به عنوان ا لگویی برتر در بشریت و دفاع از حق بوده است .
حدادی افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به گردن همه آحاد مردم ایران اسلامی حق دارند چرا که امروز آرامش خود را مدیون خون شهدا هستیم و وظیفه همگان خدمتگزاری است.
این نماینده مجلس بیان داشت: مدرسه گلستان علم و دانش است چراکه تعلیم از ویژگی های انبیاء بوده و این تربیت و تعلیم بود که انسان ۱۳ ساله را در مقابل دشمن قرار دارد و امروز به برکت جانفشانی ۳۶ هزار دانش آموز در مقابل استکبار جهانی که از همین مدارس برای دفاع از کیان کشور حرکت کردند امنیت و آرامش داریم .
وی اضافه کرد: امروز درایران ، عراق ، افغانستان ، یمن و سوریه با صداقت و شجاعت شاهد ایثارگری هایی هستیم که به دفاع از حریم ولایت ایستاده اند و رییس جمهوری که در بین مردم و متن آنان است.
نماینده مردم طالقان ، نظراباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: امروز شاکر آن هستیم رییس جمهوری در بین مردم حرکت می کند و مشکلات آنان را بررسی می کند.
وی گفت: رییس جمهوری با تفکر غرب گرایانه که یک سال و هشت ماه از شهر تهران و محل زندگی خود بیرون نیامد حتی  نماینده های شما مردم در مجلس شورای اسلامی نیز طی ۱۵ماه گذشته ملاقات با او نداشتند را شاهد بودیم .
حدادی افزود: چراکه تفکر این رییس جمهور برآن بود که ما باید منتظر غرب باشیم که ایا اجازه مذاکره می دهند یا نه و همه مشکلات را به برجام گره زده بودند .

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مدارس کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مدارس کرج مجلس شورای اسلامی مدارس کرج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: برای تحقق و اجرایی شدن شعار سال مجلس وظیفه سنگینی دارد و باید برای حل مسئله بروکراسی اداری فکری کند چرا که یکی از راه‌های رفع موانع بروکراسی اداری تمرکز زدایی است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: از نظر عموم کارشناسان ، اگر تولید گسترش یابد مشکل مسئله اشتغال و هم مسئله پیشرفت اقتصادی و تنظیم بازار و سامان بازار مرتفع خواهد شد و این مسئله مسئله مهمی است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس جهش تولید برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و بویژه مواردی که مقام معظم رهبری در رابطه با راهکارهای تحقق شعار سال بیان کردند ،ضروری است، افزود: این که چگونه می‌شود شعار سال اجرایی شود به نظر بنده مجلس وظیفه سنگینی دارد و باید برای مسئله بروکراسی فکری کند چرا که یکی از راه‌های رفع بروکراسی اداری تمرکز زدایی است.

موحدی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و استان‌های سطح کشور با بروکراسی های اداری پرپیچ و خم در تهران تصمیم گیری و حتی بسیاری از مسائل شهرستان‌ها در مرکز استان تصویب می‌شود در حالی که نباید چنین باشد .

 وی تصریح کرد: باید به ادارات استان‌ها و شهرستان‌ها اختیار داده شود که در خود شهرستان و استان برای رفع مشکلات با حذف بروکراسی های اداری طولانی تصمیم بگیرند و تصمیم خود را اجرایی کنند.

موحدی خاطرنشان کرد: اگر این قدم را مجلس و دولت بتوانند بردارند و به دستگاه های اداری شهرستان‌ها و استان‌ها برای حل مشکلات با حذف بروکراسی اداری اختیار بدهند به طور قطع جهش تولید بزرگی می‌تواند انجام شود و این وظیفه دولت است که مانع‌زدایی کرده و موانع راه ورود مردم به جهش تولید را رفع کند و اگر بتواند مانع زدایی کند قدم بسیار بزرگی برداشته و بیش از این هم از دولت توقع نداریم.

امام جمعه اسدآباد همچنین درباره نقش مردم در تحقق شعار سال، بیان کرد: اما در رابطه با مردم هم باید در رابطه با این شعار سال بگوییم مردم در راستای انواع جهادها برای کشور ایران اسلامی اقدامات داشته‌اند و اگر مسئولین موانع را رفع کنند به طور قطع در عرصه اقتصادی نیز مردم حضور پررنگ خواهند داشت.

موحدی یاد آور شد: مردم ایران پویا هستند و مسئله اقتصاد را اهتمام دارند و برای تحقق شعار سال نیز ورود پیدا خواهند کرد و برای جهش تولید سرمایه‌گذاری خواهند داشت و نیروهای نخبه مدیریت و توان خود را به کار خواهند گرفت و نیروهای خلاق نیز خلاقیت خود را به کار می‌گیرند تا مسئله جهش تولید را شاهد همه با هم با مشارکت یکدیگر شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند