Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری و بر اساس بررسی آخرین برونداد مدل‌های عددی و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا پایان هفته آسمانی اغلب صاف و برای ساعات بعدازظهر گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید و در مناطق مستعد و باد خیز خیزش گرد و خاک به صورت محلی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و برای اواخر هفته (سه شنبه به بعد) سرعت وزش باد به نسبت زیاد است.

بیشتر بخوانید

آذرماه آغاز بارش‌های موثر در چهارمحال و بختیاری است

طی این مدت برای اوایل صبح در برخی مناطق غبار رقیق انتظار می‌رود.

تا روز یک شنبه کمینه دما روند کاهش نسبی خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیزش گرد و خاک وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رخداد دمای کمیته زیر صفر برای استان، گفت: احتمال سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی پیش‌بینی می‌شود. - اخبار استانها -

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای سطح استان، اظهار داشت: این هشدار به دلیل ورود یک توده هوای سرد به استان است که برای کشاورزان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه از اکنون تا صبح فردا این هشدار ادامه دارد، مطرح کرد: کاهش دمای کمینه به ویژه صبح فردا و احتمال سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رخداد دمای کمیته زیر صفر برای استان، گفت: همه مناطق استان به ویژه کوهرنگ، شهرکرد، بن، فارسان، بروجن و کیار متاثر از این کاهش دمای کمینه خواهند بود.

چراغ‌پور با اشاره به اینکه لازم است دمای گلخانه‌ها در این مدت تنظیم شود، خاطرنشان کرد: انجام اقدامات لازم جهت کاهش مخاطرات ناشی از سرمازدگی محصولات بهاره به خصوص در باغات ضروری است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری
  • تداوم شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته در اردبیل