Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:40:37 GMT

سرقت دستگاه عابر بانک با بولدوزر + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۶۸۰۶

سرقت دستگاه عابر بانک با بولدوزر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر دوربین مداربسته، حاکی از آن است که یک مرد جوان در ایرلند با استفاده از بولدوزر، اقدام به سرقت دستگاه عابر بانک کرده است.

در فیلم زیر، لحظه سرقت عابر بانک را مشاهده می‌کنید.

 

 

بیشتر بخوانید

شگرد یک زن برای سرقت در جنوب تهران + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال اخبار حوادث حوادث وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان

سردار حسین حسن‌پور از کشف اشیاء عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در شهرستان رودبار واقع در جنوب گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، وی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک بسته پلاستیکی که در زیر یک درخت بود مشکوک شده و پس از بررسی، چهار عدد ظرف سفالی عتیقه از داخل آن کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان میراث فرهنگی قدمت این ظروف را مربوط به دوره هزاره نخست قبل از میلاد اعلام کردند، افزود: ارزش ریالی این اشیاء ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه قاچاق عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۱۷ فقره سرقت در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۳۱۷ فقره سرقت و دستگیری ۵۴۶ سارق طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: شهرستان رودبار به لحاظ اینکه مدخل ورودی استان گیلان است، تشدید اقدامات کنترلی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی و اجرای بیش از ۳۰ طرح پاکسازی مناطق آلوده بالغ بر ۵۰۵ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کردند، افزود: در این رابطه چهار باند مواد مخدر متلاشی، ۶۶۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۷۲ خرده‌فروش و ۸۶ قاچاقچی نیز دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار به کشف ۳۱۷ فقره پرونده سرقت و دستگیری ۵۴۶ سارق و معرفی آنان به مرجع قضائی اشاره و بیان کرد: در این مدت ۱۸ قبضه سلاح جنگی و ۱۴۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه هزار و ۶۸۶ عدد انواع فشنگ مربوطه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری ۳۶ حفار غیرمجاز و کشف ۲۷ دستگاه فلزیاب در ۱۲ ماهه گذشته خبر داد و با اشاره به کشف ۴۰ تن چوب، ۴۰ هزار و ۴۵۶ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، گفت: همچنین در این مدت، ۱۱ هزار و ۴۱۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد ۱۹۱ مغازه متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ روشن‌قلب خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، هزار و ۷۶۷ دستگاه خودرو و ۳۷۴ دستگاه موتورسیکلت به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده است.

وی به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و افزود: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آن‌‎ها در ۱۲ ماهه گذشته، ۸۱ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • کاهش ۴۲درصدی وقوع سرقت در ۷ روز اول سال جدید در خوی
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید