Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حکمی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیه فرهاد مجیدی صادر کرد، گمانه زنی های زیادی را در فضای مجازی و رسانه ها به وجود آورد. بعد از صدور این حکم مسائل مختلفی درباره شکایت افراد از سرمربی استقلال مطرح شد. یکی از موضوعات این بود که دلیل اصلی جریمه ۵۰ میلیونی مجیدی صحبت هایی بوده که علیه زهره هراتیان و مرکز پزشکی ایفمارک داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما هراتیان رییس مرکز پزشکی ایفمارک در یک استوری اینستاگرامی هرگونه شکایت از سرمربی آبی ها را رد کرده است. او نوشت: «هیچ شکایتی از سوی ایفمارک از باشگاه یا شخص خاصی در فدراسیون فوتبال مطرح نشده است. اختلاف نظر و سوءتفاهم بخشی از فوتبال است و ما در این زمینه حرفه ای رفتار می‌کنیم و انتظار داریم مسئولان مربوطه با شفاف سازی از بروز گمانه زنی های بی مورد پیشگیری کنند.»

گفتنی است؛ پیش از این باشگاه استقلال اعلام کرد محکومیت مجیدی به خاطر مصاحبه علیه آذری جهرمی بوده است. از این رو وزیر سابق ارتباطات هم در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرده بود شکایتی از مجیدی نداشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال زهره هراتیان استقلال خبر ویژه زهره هراتیان فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس

صالح مصطفوی چند روز پیش در تمرین استقلال حضور یافته بود.

طرفداری | صالح مصطفوی مربی سابق استقلال، چند روز پیش با حضور در تمرین این تیم با مربیان و برخی بازیکنان تجدید خاطره کرد.

صالح مصطفوی که دستیار فرهاد مجیدی در استقلال و الاتحاد کلبا بود، با اخراج مجیدی از تیم اماراتی حالا بدون تیم است و از این فرصت استفاده کرده و سری به تمرین استقلال زده است.

صالح مصطفوی پس از پایان تمرین با استقلالی ها عکس یادگاری گرفت و این عکس را استوری کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی