Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، مراسم تشییع پیکر خلبان جانباز ایرج آسوار از پیشکسوتان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز با حضور امیر سرتیپ قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، در ستاد این یگان برگزار شد. 

امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم اظهار داشت: امیر سرتیپ دوم ایرج آسوار خلبان بالگرد تهاجمی کبرا پس از عمری مجاهدت و تلاش در جبهه‌های حق علیه باطل اکنون در هفته دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مملو از رشادت‌های رزمندگان اسلام بویژه تیزپروازان هوانیروز است، گفت: خلبانان هوانیروز و عزیزانی چون خلبان آسوار با رشادت‌هایی که در جبهه های غرب و جنوب کشور از خود نشان دادند موتور ماشین جنگی دشمن را از کار انداختند.

فرمانده هوانیروز با اشاره به اینکه نام برخی از خلبانان شجاع هوانیروز لرزه بر تن صدامیان و رژیم بعثی می انداخت، افزود: به گفته همرزمان و پیشکسوتان هوانیروز، صدام نام امیر آسوار را می‌دانست و این بیانگر سطح دلیرمردی و رشادت این خلبان زبده ارتش جمهوری اسلامی در اجرای ماموریت‌ها و مواجهه با دشمنان متجاوز است.

 امیر سرتیپ دوم ایرج آسوار از خلبانان جانباز دوران دفاع مقدس بود که سال‌های متمادی در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده و خدمات عملیاتی وی بیش از ۴ سال و ۹ ماه عنوان شده است.

امیر سرتیپ دوم ایرج آسوار خلبان بالگرد تهاجمی کبرا بوده و در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده‌ است. حضور پر ثمر وی در دوران دفاع مقدس سبب اخذ نشان فتح ۳ شده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس صدام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس صدام ارتش جمهوری اسلامی دوران دفاع مقدس هوانیروز ارتش امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای شاخص ارتش در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روز ارتش یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

آنچه که امروز به آن می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.   از مجموع رزمندگان دفاع مقدس ۱۹ هزار مازندرانی هستند که ۳ هزار و ۳۰۰ شهید ارتش از این استان تقدیم ارزش‌های نظام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است