Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدداود حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در پی دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه از فردی در برنامه دیوار کلاهبرداری شده، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از اخذ اظهارات شاکی و تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد متهم با مراجعه به برنامه «دیوار» و آگهی‌های فروش گوشی و پس از توافق، اقدام به خرید و نشان دادن رسید صوری و گزارش انتقال وجه جعلی، گوشی را از فروشنده تحویل و متواری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با فعالیت‌های اطلاعاتی پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

حسینی ادامه داد: متهم دارای سوابق متعدد بود و در اعترافات خود با همین شیوه از سه نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده و ارزش هر یک از موبایل‌های سرقتی بالای ۴۰ میلیون ریال، برآورد شده است.


فرمانده انتظامی آزادشهر توصیه کرد شهروندان ضمن فعال کردن سامانه پیامکی حساب بانکی خود، بهنگام فروش کالا حتما از انتقال وجه به حسابشان اطمینان حاصل کنند و به رویت رسید چاپی اکتفا نکنند زیرا امکان هرگونه تقلب توسط سودجویان وجود دارد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازداشت پلیس فتا برنامه فرمانده انتظامی آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان