Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می رساند در پاسخ به تقاضا‌های مکرر هموطنان محترم جهت خرید محصولی جذاب و با کیفیت، شرکت ایران خودرو در نظر دارد طرح فروش نقدی هایما S۷ پالس توربوشارژ اتوماتیک را  بدون قرعه کشی با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه را با شرایط جدول ذیل ارائه کند:

نکته ۱:در این طرح قیمت قطعی است ولیکن در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته ۲:نمایندگان محترم میبایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

 تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

زمان شروع این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز چهار شنبه مورخ 1400/07/07 بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام میباشد. لذا بدیهی است است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران خودرو خودروی هایما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم

پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور ۴۹۵ روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

* از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

* رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

* این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

* دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید، چون که بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

* حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

* چه پیامی برای هواداران در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

منبع: تسنیم

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی