Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از هالیوود ریپورترنوشت: در فیلمی که قرار است جان واتس نویسنده، کارگردان و تهیه کننده آن باشد، برد پیت و جورج کلونی در کنار هم جلوی دوربین می‌روند. این ۲ بازیگر درجه یک در عین حال از تهیه کنندگان فیلم خواهند بود که در کمپانی‌های تولید فیلمشان یعنی «پلن بی انترتینمنت» و «اسموک‌هاوس پیکچرز» به تولید می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدن به حقوق این فیلم یکی از بزرگ‌ترین مناقصه‌های هالیوودی را رقم خواهد زد.

سونی، لاینزگیت، اپل، نتفلیکس همگی در حال رقابت هستند تا این امتیاز را به دست آورند. ترکیب این ۲ بازیگر با جان واتس کارگردان «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» قطعاً ترکیب جالبی برای همه این استودیوها خواهد بود. آمازون، آناپورنا، یونیورسال، ام‌جی‌ام و برادران وارنر نیز گفته شده در این ترکیب حضور دارند.

واتس قرار است نویسندگی، کارگردانی و تهیه این فیلم مهیج را با بازی کلونی و پیت انجام دهد.

بیشتر جزییات این پروژه پنهان نگه داشته شده اما گفته شده که فیلم داستان ۲ گرگ تنها را روایت می‌کند که برای یک کار با هم همراه می‌شوند.

کلونی و پیت آخرین بار در «۱۱ یار اوشن» با هم همراه شده بودند و همچنین در فیلم «پس از خواندن بسوزان» برادران کوئن با هم جلوی دوربین رفتند. این فیلم جدید می‌تواند حقوق ۲۰ میلیون دلاری یا بیشتر از آن را برای هر یک از این ۲ به همراه داشته باشد.

واتس می‌تواند مزایای بیشتری هم داشته باشد. این فیلمساز سه فیلم اخیر «اسپایدرمن» یا مردعنکبویتی را کارگردانی کرده که شامل «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، «مرد عنکبوتی: دور از خانه» و «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» بوده‌اند. «دور از خانه» با فروش ۱.۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ اکران شد در حالی که «راهی به خانه نیست» قرار است از ۱۷ دسامبر به سینماها بیاید. وی ثابت کرده از کارگردان‌های مورد علاقه مارول است و به همین دلیل وی را برای فیلم «چهار شگفت‌انگیز» بعدی که اکنون در دست بررسی است انتخاب کرده‌اند.

کد خبر 628854 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان مرد عنکبوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند

سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!