Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:09:56 GMT

ترس کره‌ای ها از حضور در ایران

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۸۱۷۱

ترس کره‌ای ها از حضور در ایران

یک رسانه کره ای از جو وحشتناک ورزشگاه آزادی در دیدار با ایران خبر داد. ناطقان:  بازگشت تماشاگران فوتبال ایران به ورزشگاه آزادی باعث شده تا کره ای از این موضوع بترسند.


قرار است برای اولین بار بعد از بیش از یک سال دوباره تماشاگران فوتبال ایران به ورزشگاه آزادی بیایند. طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا حدود ۱۰ هزار تماشاگر برای دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با کره جنوبی در تاریخ ۲۰ مهره مجوز ورود به ورزشگاه را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرط حضور تماشاگران داشتن کارت واکسیناسیون و دریافت هر دو دوز واکسن است. در همین رابطه سایت «news۱» کره جنوبی نوشت: هزاران تماشاگر ایرانی برای دیدار رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی مقابل کره جنوبی حضور پیدا می کنند. کره در ۱۰ سال گذشته نتوانسته مقابل ایران برنده شود.

پائولو بنتو ماه آینده باید به تنهایی در میان هزاران تماشاگر ایرانی مبارزه کند. ورزشگاه آزادی گنجایش ۷۸ هزار نفری دارد و می تواند ۱۰۰ هزار تماشاگر را در خود جای دهد. این ورزشگاه به دلیل حضور هزاران تماشاگر ایرانی همیشه به عنوان «گورستان تیم های میهمان» به شمار می آید.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: کره ، ایران ، ناطقان ، ورزشگاه ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کره ایران ناطقان ورزشگاه دیدار ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاران نفر از کارگران با رهبر انقلاب دیدار کردند

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار هزاران نفر از کارگران با رهبر انقلاب
  • هزاران نفر از کارگران با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران