Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدحسین فلاح مهرآبادی،  معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی گفت: آزمایشگاه آبله گوسفندی و بزی موسسه رازی به عنوان تنها آزمایشگاه تشخیصی مرجع بین المللی و رفرنس سازمان بهداشت جهانی در حوزه دامپزشکی در کشور است.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی افزود: با توجه به الزام اخذ گواهی بین المللی ISO/IEC ۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ برای آزمایشگاه‌های تشخیصی و مرجع توسط سازمان جهانی بهداشت دام (OIE)، با تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های کارشناسان و متخصصان سخت کوش در بخش‌های مختلف موسسه، گواهی بین المللی ISO/IEC ۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح مهرآبادی با بیان این که این استاندارد دربر گیرنده الزامات عمومی برای صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون و یک مرجع بین المللی برای آزمایشگاه‌هایی است که فعالیت‌های کالیبراسیون و آزمون را در سراسر جهان انجام می‌دهند، گفت: استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ اجازه می‌دهد تا آزمایشگاه‌ها یک سیستم کیفیت معتبر را پیاده سازی کنند و نشان دهند که از لحاظ فنی دارای صلاحیت و توانایی تولید نتایج معتبر و قابل اعتماد هستند. همچنین این استاندارد کمک می‌کند گزارش‌های آزمون و گواهینامه‌ها از یک کشور به کشور دیگر بدون نیاز به آزمایش بیشتر پذیرفته شود.

او  درباره مزایای دریافت این گواهی بین المللی، افزود: با کسب این گواهی، پیگیر تثبیت جایگاه "آزمایشگاه رفرانس OIE آبله گوسفند و بز" در کنار دو آزمایشگاه همکار در انگلستان و آفریقای جنوبی، به عنوان اولین و تنها آزمایشگاه بین المللی آسیایی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی دام هستیم و برگ زرین دیگری بر کتاب بزرگ افتخارات تاریخی بین المللی موسسه رازی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کسب وکار موسسه رازی بین المللی موسسه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»

با گذشت یک سال از بازداشت رهبر حزب اسلامگرای النضهه تونس، هیئت جهانی حمایت از وی تشکیل شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «راشد الغنوشی» رهبر حزب اسلامگرای النهضه تونس یک سال است که به اتهام «توطئه علیه امنیت کشور» و « ارتباط با تروریسم» در زندان به سر می‌برد. حزب النهضه با رد چنین اتهاماتی اعلام کرده‌است: بازداشت راشد الغنوشی در راستای سیاست‌های سرکوبگرانه «قیس سعید» رئیس جمهور تونس علیه مخالفان سیاسی صورت گرفته است.

به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد بازداشت رهبر حزب اسلامگرای تونس بیش از 60 شخصیت عربی و بین‌المللی از تاسیس هیئت جهانی حمایت از راشد الغنوشی خبر دادند.

در این هیئت شخصیت‌های برجسته‌ای همچون «منصف المرزوقی» رئیس جمهور اسبق تونس، «ماندلا ماندلا» نوه نلسون ماندلا رهبر آفریقای جنوبی ، «بلال اردوغان» فرزند رئیس جمهور ترکیه و« برهان غلیون» اندیشمند سوری حضور دارند.

به نوشته روزنامه القدس العربی، هیئت جهانی حمایت از راشد الغنوشی از مقامات تونس خواست هرچه سریع‌تر رهبر حزب النهضه به همراه سایر زندانیان سیاسی را آزاد کنند و به سیاست سرکوب پایان داده شود.

اعتصاب غذای «راشد الغنوشی» رهبر حزب النهضه تونس در زندان

حزب النهضه از شخصیت‌هایی که در هیئت جهانی حمایت از راشد الغنوشی حضور دارند، قدردانی و اعلام کرد: چنین شخصیت‌هایی در مبارزه جهانی برای دفاع از آزادی، دموکراتیک و حقوق فردی و اجتماعی نقش برجسته‌ای دارند.

این حزب در بیانیه خود خواستار آزادی تمام زندانیان سیاسی شد تا بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری میلادی فراهم شود و شهروندان تونسی بتوانند در کمال آزادی و شفافیت رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

حزب النهضه با استقبال از نامزدی شخصیت‌های ملی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، خواستار برطرف شدن تمام موانع موجود در این انتخابات شد تا در سایه آن انتخابات به صورت آزاد، شفاف و  دموکراتیک برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد
  • هشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند