Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:04:19 GMT

اجازه ورود خودروها به ترکمنستان به شرط ضدعفونی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۸۴۳۱

اجازه ورود خودروها به ترکمنستان به شرط ضدعفونی

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، ترکمنستان همچنان به ضدعفونی کلیه خودروهای ورودی یا عبوری از کشور ادامه می‌دهد.

این فعالیت را در سطح بسیار سازمان یافته انجام می‌شود که علاوه بر موارد موجود، امکانات ضدعفونی و مواد ضدعفونی کننده در پست‌های گمرک ایستگاه‌های بازرسی مرزی در مناطق شمالی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که  ضدعفونی خودروها و تریلرها در این تأسیسات مطابق با الزامات پروتکل بهداشتی انجام می‌شود.

حفظ جریان‌های تجاری و بهبود ترانزیت ورودی پس از بیماری همه گیری اقتصادهای منطقه حیاتی است. ترکمنستان که نقش مهمی در تدارکات منطقه‌ای ایفا می‌کند، اقدامات گسترده‌ای را در ارتباط با تعامل حمل و نقل در شرایط اضطراری جهانی و جلوگیری از اختلال در زنجیره تامین کرده است تا از سر گیری عملیات تجاری به سهولت انجام شود.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: گمرک ترکمنستان ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل

به گزارش همشهری‌آنلاین یک مقام امنیتی نظامی ایران به خبرگزاری The Cradle گفته است که ایالات متحده با جمهوری اسلامی تماس گرفته و از آن خواسته است که به اسرائیل اجازه دهد که یک‌حمله نمادین برای حفظ چهره اش انجام دهد.
این منبع که نخواسته نامش فاش شود به The Cradleگفته: «ایران پیام‌هایی از میانجی‌ها دریافت کرده است که به رژیم اجازه دهد حمله ای نمادین برای حفظ چهره اش در قبال حمله شنبه شب انجام دهد؛ به گفته این منبع آن ها همچنین از ایران خواسته اند که انتقام این حمله را نگیرد».
وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

کد خبر 845061 برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رزیدنت دانشجو است یا نیروی کار؟/ مدیر گروهی که همه کاره رزیدنت است
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در پاسخ به ایران