Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: نام برخی از خلبانان شجاع هوانیروز لرزه بر تن صدامیان و رژیم بعثی می‌انداخت، به گفته همرزمان و پیشکسوتان هوانیروز، صدام نام امیر آسوار را میدانست و این بیانگر سطح دلیرمردی و رشادت این خلبان زبده ارتش جمهوری اسلامی در اجرای ماموریت‌ها و مواجه با دشمنان متجاوز است. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، مراسم تشییع پیکر خلبان جانباز ایرج آسوار از پیشکسوتان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز با حضور فرمانده هوانیروز ارتش، در ستاد این یگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم تشییع پیکر خلبان جانباز ایرج آسوار، اظهار داشت: امیر سرتیپ دوم ایرج آسوار خلبان بالگرد تهاجمی کبرا پس از عمری مجاهدت و تلاش در جبهه‌های حق علیه باطل اکنون در هفته دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.
وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مملو از رشادت‌های رزمندگان اسلام بویژه تیزپروازان هوانیروز است، گفت: خلبانان هوانیروز و عزیزانی، چون خلبان آسوار با رشادت‌هایی که در جبهه‌های غرب و جنوب کشور از خود نشان دادند موتور ماشین جنگی دشمن را از کار انداختند.
فرمانده هوانیروز با اشاره به اینکه نام برخی از خلبانان شجاع هوانیروز لرزه بر تن صدامیان و رژیم بعثی می‌انداخت، افزود: به گفته همرزمان و پیشکسوتان هوانیروز، صدام نام امیر آسوار را میدانست و این بیانگر سطح دلیرمردی و رشادت این خلبان زبده ارتش جمهوری اسلامی در اجرای ماموریت‌ها و مواجه با دشمنان متجاوز است.   بنابراین گزارش، امیر سرتیپ دوم ایرج آسوار از خلبانان جانباز دوران دفاع مقدس است که سال‌های متمادی در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده و خدمات عملیاتی وی بیش از ۴ سال و ۹ ماه عنوان شده است.
امیر سرتیپ دوم ایرج آسوار خلبان بالگرد تهاجمی کبرا بوده و در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است. حضور پر ثمر وی در دوران دفاع مقدس سبب اخذ نشان فتح ۳ شده است. بیشتر بخوانید: استقرار نزاجا در کل مرز ایران و افغانستان/ بازگشت مرزنشینان منطقه نهبندان به زندگی عادی نماینده ولی‌فقیه در سپاه: طرح شهید سلیمانی نقش تعیین‌کننده‌ای برای مقابله با کرونا ایفا می‌کند دفاع مقدس؛ شاخص ناب جبهه مقاومت/ نگاهی به سرچشمه قدرت امروز ایران

 

انتهای پیام/

برچسب ها: یوسف قربانی ارتش دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوسف قربانی ارتش دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی فرمانده هوانیروز دوران دفاع مقدس هوانیروز ارتش امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه