Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست کرونای پسر بولسونارو در بازگشت از نیویورک و پس از شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل مثبت شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ادواردو بولسونارو پسر ۳۷ ساله ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل سومین عضو هیات این کشور در مجمع عمومی سازمان ملل بود که تست کرونایش مثبت شده است.

این جوان ۳۷ ساله در توئیتی اعلام کرد که حالش خوب است و بدون اشاره به اینکه از چه روش‌های درمانی استفاده می‌کند، گفته که درمانش را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما می‌دانیم که واکسن‌ها سریعتر از حالت معمول تولید شده‌اند. من اولین دوز واکسن فایزر را دریافت کردم و به کووید مبتلا شدم. آیا این بدان معنا نیست که واکسیناسیون بی معنی است؟ نه. اما بر این باورم که این یک بحث دیگر علیه پاسپورت سلامت است.

تست کرونای وزیر بهداشت برزیل نیز روز سه شنبه و پس از حضور در مجمع عمومی سازمن ملل مثبت شد و وی مجبور شد تا در هتلی در نیویورک قرنطینه شود.

رئیس جمهوری برزیل سخنرانی خود را در مجمع عمومی با یکسری اظهارات گمراه کننده یا نادرست مربوط به همه‌گیری کرونا آغاز کرد و گفته که آخرین برزیلی خواهد بود که واکسن می‌زند.

وی همچنین در کشورش به دلیل نوع و نحوه رسیدگی به کرونا به شدت مورد انتقاد است؛ در برزیل ۶۰۰ هزار تن بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)

بدینوسیله از تمامی سهامداران محترم شرکت به پرداخت ملت ( سهامی عام) وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت که در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در محل تهران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، کوچه مژگان، پلاک 2 برگزار می شود حضور بهم رسانند.

دستور جلسه :

1- انتخاب اعضای هیات مدیره

2- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده باشد.

https://www.aparat.com/behpardakhtmellat

سهامداران گرامی با در دست داشتن کارت ملی در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در تاریخ مقرر و در آدرس ذکر شده بصورت فیزیکی برگه حضور دریافت می‌نمایند.

دیگر خبرها

  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • یکی از بزرگترین خیابان‌ های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • ظرفیت شناسی حکمت متعالیه در تبیین هنر اسلامی بررسی می شود