Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت ۳ MB

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر علی اکبری هنرهای رزمی ترکیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علی هیبتی، بوکسور ایرانی مقیم روسیه که برای مبارزه با حریف خود «آرکادی اوسپیان» وارد قفس شده بود، با انجام یک حرکت غیر اخلاقی برای همیشه از مسابقات بوکس محروم شد. این رفتار هیبتی، باعث عصبانیت تماشاگران و ضرب و جرح او در پایان مسابقه شد

فیلم‌هایی از کتک خوردن علی هیبتی بعد از مسابقه منتشر شده است. در این ویدئوها یک نزاع جمعی به تصویر کشیده شده است. اما به نظر می‌رسد شخصی که در این ویدئو کتک می‌خورد علی هیبتی نیست.



هیبتی در راند اول، ناک اوت شد و باخت. پس از مسابقه، تماشاگران، هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. او پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما روس‌ها برای همیشه مبارز ایرانی را از مسابقات محروم کردند.


علی هیبتی کیست؟

علی هیبتی ۲۸ سال سن دارد و در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است. هیبتی ورزش حرفه‌ای را از ۱۰ سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده بود و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد بخاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

ماجرای درگیری با ورزشکار چچنی

شاید یکی از معروف‌ترین اتفاقاتی که برای این ورزشکار ایرانی افتاد لحظه درگیری او با ورزشکار چچنی باشد. داستان از این قرار است که هیبتی بخاطر شکستگی دستش از مبارزه با این ورزشکار انصراف داد و در ادامه مبارز چچنی به ایرانی‌ها توهین می‌کند. هیبتی هم این توهین را بدون جواب نمی‌گذارد و در رینگ مسابقه با مشت به دهان این ورزشکار می‌کوبد.

تهدید ورزشکار روس با اسلحه

یکی دیگر از اتفاقات پرحاشیه این ورزشکار به داستان درگیری او با شوخال چرچایف روس برمی گردد. فیلم منتشر شده از مبارزه نابرابر و حمله وحشیانه شوخال چرچایف روس به محمد هیبتی و تهدید مبارز ایرانی به قتل بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این فیلم چرچایف مبارز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) با نام مستعار «برز» محمد هیبتی مبارز ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اسلحه او را تهدید به قتل می‌کند. شوخال چرچایف (برز) روس پس از این حمله وحشیانه به محمد هیبتی مبارز ایرانی به دو سال زندان محکوم می‌شود.


فیلمی که با عنوان کتک خوردن علی هیبتی منتشر شده است، اما به نظر می‌رسد این شخص علی هیبتی نیست

هیبتی که برای انجام مبارزه‌ای در روسیه حاضر شده بود، برای بیرون رفتن زنی که زمان شروع مسابقه را اعلام می‌کرد حرکت غیرورزشی انجام داد که همین اتفاق برای او حاشیه ساز شد. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رنگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. هیبتی در ادامه عذرخواهی هم کرد، ولی کمیته بررسی تخلفات، او را برای همیشه از مسابقات محروم کرد.

کد خبر 846476 برچسب‌ها بوکس ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • لحظات کتک زدن ورزشکار ایرانی توسط روس‌ها
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • رکورد پرش با نیزه جهان شکست
  • پرنده سوئدی رکورد پرش با نیزه جهان را شکست
  • انتقاد رییس اتاق اصناف تهران از نحوه برخورد با بی‌حجابی در واحد‌های صنفی
  • تن هاخ: کاسمیرو یک فایتر است! مطمئنم وضعیت او بهتر خواهد شد