Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۷۰ تن روغن خوراکی قاچاق در جنوب استان خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهداناظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی چابهار- دشتیاری همزمان به سه دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از متوقف کردن کامیون‌ها در بازرسی از قسمت بار آنها 70  تن  و 490 کیلوگرم روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف کردند.

82 هزار نخ سیگار قاچاق از اتوبوس مسافربری پارس آباد کشف شد

محموله‌های 25 تنی شیر خشک و لوازم یارانه قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

درگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ 2 سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند

وی با اشاره به اینکه در این رابطه 3 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، ادامه داد: ارزش اقلام کشف شده بنا بر اعلام نظر کارشناسان اداره گمرک 18 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

طاهری با بیان اینکه پدیده قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی یکی از عوامل اصلی ضربه به اقتصاد کشور است، مبارزه با این پدیده شوم را از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال حمایت از "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" اعلام کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهاش پیام/392/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
ابوالحسن مزارعی افزود: در بررسی خودرو، ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز قانونی در این شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با بیان اینکه محموله کشف شده به سمت جنوب شرق کشور حمل می‌شد، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • توقیف کامیون حامل ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان