Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، منوچهر ضیائی،رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: در مهر ۱۴۰۰ و در دوره چهارساله دانشگاه فرهنگیان، تعداد ۲۲۴۹ دانشجو آموزش می بینند و در دوره مهارت آموزی یکساله که دانشجویان دیگر رشته ها پس قبولی در آزمون استخدامی به این دانشگاه راه می‌یابند نیز ۲۲۵۲ نفر تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ضیائی با اشاره به راه اندازی بنیاد خیران دانشگاه در بهار ۱۴۰۰ افزود: قرار است با مشارکت خیران زمینه احداث پردیس جدید خواهران در محل دانش‌سرای قدیم بندرعباس فراهم شود. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان اعلام کرد: آمادگی این را داریم که همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری مراسم استقبال از دانشجوهای ورودی جدید را به صورت نیمه حضوری و مجازی برگزار کنیم. تعدادی محدودی از دانشجوهای بومی ورودی جدید به صورت حضوری دعوت خواهند شد و باقی دانشجویان به صورت مجازی در مراسم استقبال حضور خواهند داشت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: اکنون در سطح استان علاوه بر یک پردیس پسران و یک پردیس دختران که در بندرعباس فعال است، دو مرکز تابعه‌ی پردیس‌های بندرعباس در میناب(دختران) و رودان(پسران) نیز راه اندازی شده است که هر کدام به طور میانگین ۸۰ دانشجو تحت آموزش دارند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند