Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سریال، مجموعه «خانه پرتقالی‌ها» مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند و از چند روز آینده کلید خواهد خورد. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: در یک خانه قدیمی ۳ طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند، در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسط دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب ۴ فرزند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولکسی قدیمی در گوشه حیاط پارک شده که ماجراهای این خانواده را روایت می‌کند.

فضای «خانه پرتقالی‌ها» فانتزی و طنز است به صورتی که موی همه بازیگران فِر دارد و اسمشان با «فَر» شروع می‌شود. سریال را علیرضا شاه‌رستم و علیرضا تهرانی کارگردانی خواهند کردند. تازه‌ترین سریال شبکه دو قرار است در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید شود.

کد خبر 628858 برچسب‌ها تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد

ایتنا - به گفته کارشناسان، زمان و مکان برخورد این قطعه کاملا با پیش‌بینی‌های رسمی در مورد سوختن پالت حامل باتری‌های قدیمی در اتمسفر منطبق بوده است.
 ناسا روز دوشنبه تایید کرد که شیئی که چندی پیش از آسمان به خانه مردی در فلوریدا برخورد کرد بخشی از زباله‌های ایستگاه فضایی بوده است. 

مردی اهل فلوریدا روز ۱۸ اسفند با انتشار متنی در شبکه اجتماعی اکس گفت که یک قطعه فلزی سقف خانه‌اش را شکافته و و با گذر از دو طبقه در نزدیکی پسرش به زمین خورده است.


در همین رابطه بخوانید:
- سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا


به گفته کارشناسان، زمان و مکان برخورد این قطعه کاملا با پیش‌بینی‌های رسمی در مورد سوختن پالت حامل باتری‌های قدیمی در اتمسفر منطبق بوده است.

ناسا نیز متعاقبا ضمن بررسی این قطعا ماهیت آن را تایید کرد.

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • میرکیانی ماجرای دشت مرموز را کامل کرد
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • چهار قلو زایی یک گاو در نیشابور
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان