Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز ۳ مهر ماه ۱۴۰۰ تولد یکی از اسطوره های پرسپولیس و فوتبال ایران است،  علی پروین ۷۵ ساله شد.

به همین بهانه فیلمی نوستالژی از گل دیدنی علی پروین با پیراهن پرسپولیس در بازی مقابل تیم اکباتان در سال ۱۳۶۴ را در بخش ویدیو این خبر مشاهده می کنید.

پرسپولیس در آن بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر  و با گل های علی پروین و ناصر محمدخانی تیم اکباتان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی پروین پرسپولیس تیم اکباتان پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس تیم اکباتان علی پروین لیگ برتر علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند

دانش آموزی با لباس پلیس در کارناوالی به مناسبت روز آموزش امنیت ملی در هنگ کنگ سوار موتور پلیس شده است./ رویترز کارگری در حال شستن مجسمه "سجونگ" پادشاه تاریخی قرن پانزدهم میلادی در کره / شهر سئول کره جنوبی/ آسوشیتدپرس سربازان تیپ 63 ارتش اوکراین یک "هویتزر" خودکششی ساخت روسیه را در استان دونتسک پنهان کرده اند. آنها به دلیل کمبود مهمات فقط چند بار در روز شلیک می کنند./ گتی ایمجز یک کارخانه تولید پارچه ابریشم در شهر فویانگ چین/ گتی ایمجز آتشفشانی در ایسلند/ خبرگزاری فرانسه کار گذاشتن تیغ بُرنده در پای یک خروس جنگی پیش از نمایش خروس های جنگی در روستایی در هند/ خبرگزاری فرانسه خودروهای چینی آماده صادرات در بندر سوژو چین/ DDP نصب سازه ای به مناسبت هفته طراحی در شهر میلان ایتالیا/ زوما آتش سوزی در ساختمان بازار بورس اوراق بهادار دانمارک در شهر کپنهاگ/ زوما و رویترز جشن سال نو در شهر "پنوم پن" کامبوج/ زوما سیلاب در شهر دوبی/ خبرگزاری فرانسه سیل در پیشاور پاکستان/ آسوشیتدپرس کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا جنگ غزه

دیگر خبرها

  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!