Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:13:53 GMT

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش در پیشوا

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۹۳۴۶

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش در پیشوا

سرهنگ مسعود فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد و اظهار داشت: این افراد مخل آسایش مردم و شهروندان شده بودند که با دریافت گزارشات شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرامرزی با اشاره به اینکه قطعاً خدشه وارد کردن به امنیت مردم خط قرمز پلیس است گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را نداده و با همکاری مردم و حمایت دستگاه محترم قضائی با اینگونه افراد با قاطعیت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پیشوا عنوان داشت: پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و به جوانانی که قصد خودنمایی و عرض اندام را دارند هشدار می‌دهم دست از پا خطا کنند بی‌درنگ بازداشت خواهند شد.

کد خبر 5313316

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود فرامرزی دستگیری اراذل و اوباش پیشوا هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا بازگشایی مدارس دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم

سرهنگ منوچهر ترکمندی گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال توسط یک مرد حدودا ۳۵ ساله، دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین پلیس آگاهی قم افزود: شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت بودند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شد و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌گشت.

سرهنگ ترکمندی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد سه حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با توجه به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند