Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در پیام تسلیت درگذشت قهرمانانه و مظلومانه نوجوان فداکار ایذه ای نوشت: علی لندی با نثار جان عزیز خود، ثابت کرد، نسلِ امروزِ نوجوانان این مرز و بوم نیز از شهیدان والامقام این سرزمینِ خدایی الگو گرفته و در بزنگاه های حساس، شجاعانه برای یاری هموطنانشان، خطر را به جان می خرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این پیام بدین شرح است؛

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت قهرمانانه و مظلومانه نوجوان عزیز و فداکار ایذه ای؛ علی لندی، اندوهی بزرگ است که موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن نوجوان فداکار، که با ایثار و از خودگذشتگی وصف ناپذیر خود، دو هموطن محصور در آتش را جانی دوباره بخشید، با نثار جان عزیز خود، ثابت کرد، نسل امروز نوجوانان این مرز بوم نیز از شهیدان والامقام این سرزمین خدایی الگو گرفته و در بزنگاه های حساس، شجاعانه برای یاری هموطنانشان، خطر را به جان می خرند.

بی تردید ایثارگری این نوجوان شجاع، که می تواند در سپهر جانشفانی ها و از خودگذشتگی های شهدای این مرز و بوم بر شمرده شود، در دل و جان همه ایرانیان و در صحیفه شجاعت و ایثار سرزمین ایران، ماندگار خواهد بود.

فقدان شهادت گونه این نوجوان عزیز را که ققنوس وار، در آتش سوخت تا بالهای مهربانی و جوانمردی را بر سر هموطنانش بگستراند، به عموم مردم عزیز و بخصوص نوجوانان این سرزمین، مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر ایذه، دوستان و همکلاسی ها و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض می کنم و از خدای بزرگ، آرامش و آسایش جاودان و حشر با اولیاء و اوصیاء را برای آن فرزند عزیز و شجاع و صبر و اجر برای پدر و مادر ارجمند و خانواده گرامی وی مسالت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی لندی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بعد از گذشت ۱۰ سال اعزام زائرین به مراسم عمره مفرده از سر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: در مرحله اول اعزام‌ها ۳ کاروان از استان کردستان در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال جاری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان ادامه داد: مراسم معنوی بدرقه زوار کردستانی روز گذشته در پایانه مسافربری سنندج‏- تهران (محوطه باز داخل ترمینال از پشت جنب مرکز تعویض پلاک) انجام شد.

شیرزادی عنوان کرد: گروه اعزامی از شهرستان سقز هم ساعت ظهر امروز از محل شهرک دانشگاه، جنب سرای سالمندان، مسجد محوی سقز بدرقه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: گروه اعزامی از شهرستان بانه هم ساعت ۱۴:۳۰ امروز بدرقه می‌شوند و محل تجمع آنها خیابان شهید سلیمانی، جنب مسجد اقبالی است.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: زوار از شهر سنندج به مقصد فرودگاه امام و سپس با پرواز به مقصد مدینه منوره عازم سرزمین وحی خواهند شد.

شیرزادی عنوان کرد: این کاروان‌ها ۸۵ نفره بوده و در مجموع در این مرحله ۲۵۵ زائر از استان کردستان به سرزمین وحی، اعزام خواهند شد.

گفتنی است، با حضور پر شور و بی‌نظیر مردم سنندج مراسم بدرقه زائران اولین کاروان اعزامی حج عمره بعد از وقفه ۹ ساله در سنندج برگزار شد.

کد خبر 6084994

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام مفتی اعظم روسیه خطاب به رهبر ایران + جزئیات | برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای...