Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال ایران در بازی با ازبکستان پرگل‌ترین دیدار خود در ادوار جام جهانی فوتسال را تجربه کرد. به گزارش ایسنا، بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران با ازبکستان، پرگل‌ترین بازی تیم ملی فوتسال ایران در ادوار جام جهانی بود. در این بازی که با برتری ۹ بر ۸ ایران به پایان رسید، ۱۷ گل رد و بدل شد تا شاهد پرگل‌ترین بازی ایران در تاریخ جام جهانی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین با ۸ گل خورده شاهد بیش‌ترین گلی که تیم ملی فوتسال از یک تیم آسیایی خوردیم بودیم. تیم ملی ایران پیش از این از تیم تایلند در سال ۲۰۱۶ در تورنمنت تایلند ۷ گل خورده بود.

هم‌چنین تیم ملی فوتسال ایران در حالی این بازی را برد که بیش‌ترین گل را در یک بازی که پیروز بود دریافت کرد. تیم ایران بعد از جام جهانی ۱۹۹۶ و باخت ۸ بر ۳ مقابل برزیل بار دیگر در یک بازی ۸ گل خورد. اما بیش‌ترین گل که تیم ملی ایران در جام‌جهانی خورد در سال ۱۹۹۲ و در بازی رده‌بندی بود که ۹ بر ۶ به اسپانیا باخت.

در ادامه بازی‌هایی که تیم ملی فوتسال ایران در آن بالای ۷ گل خورده را مرور می‌کنیم:

* اسپانیا ۹ – ایران ۶ / رده‌بندی جام‌جهانی ۱۹۹۲

* برزیل ۸ – ایران ۳ / جام‌جهانی ۱۹۹۶

* برزیل ۸ – ایران یک / تورنمنت ریودوژانیرو ۲۰۰۰

* برزیل ۷ – ایران یک / فینال تورنمنت ریودوژانیرو ۲۰۰۰

* روسیه ۸ – ایران ۳ / دوستانه اصفهان ۲۰۰۴

* برزیل ۸ – ایران ۲ / دوستانه برزیل ۲۰۰۴

* برزیل ۱۰ – ایران ۴ / دوستانه برزیل ۲۰۰۴

* برزیل ۷ – ایران ۲ / فونیکس کاپ ۲۰۰۷

* برزیل ۷ – ایران یک / فینال جایزه برزگ برزیل ۲۰۰۹

* برزیل ۷- ایران ۲ / جایزه بزرگ برزیل ۲۰۱۳

* تایلند ۷ – ایران ۵ / تورنمنت تایلند ۲۰۱۶

* روسیه ۹ – ایران ۳ / کاسپین کاپ ۲۰۱۹

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران تیم ملی فوتسال ایران پرگل ترین جام جهانی برزیل ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی

روز آینده از ساعت 12:30 دقیقه تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در بانکوک به مصاف قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا خواهد کرد و سهمیه حضور در جام جهانی 2024 که چند ماه دیگر در تاشکند برگزار خواهد شد، تثبیت می‌شود.

سایت فدراسیون فوتبال جزئیات تمرین پیش از مصاف با قرقیزستان را به شرح زیر منتشر کرده است: 

« امروز ساعت ۱۶ به وقت تایلند تیم ملی فوتسال ایران مطابق برنامه، تمرین خود را در ورزشگاه بانکوک آرنا با تمام نفرات برگزار کرد. در این تمرین وحید شمسایی در کنار دستیارانش ضمن شبیه‌سازی ‌سبک بازی قرقیزستان، شیوه‌های مختلف غلبه بر حریف را مرور ‌کردند. حرکات سرعتی و ترکیبی، ضربه‌زنی از زوایای مختلف و تغییر فاز دفاع به حمله و برعکس از جمله کارهای تمرینی انجام شده در بانکوک آرنا بود. تیم بعد از پایان تمرین یک‌ساعته به هتل محل اقامت برگشت.» 

ایران در شرایطی به مصاف قرقیزستان می‌رود که این تیم یکی از دلایل حذف زودهگام ژاپن جدی ترین رقیب ایران بوده و اصلا دیدار آسانی برای شمسایی و شاگردانش در پیش نیست.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی