Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) گفت که اسرای فلسطینی و مسجد الاقصی حساس‌ترین موضوع برای ملت فلسطین هستند و در نبرد شمشیر قدس، رژیم صهیونیستی مقابل دیدگان جهانیان خوار و ذلیل شد.

العاروری تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بیش از پیش درک کرده که اگر خطوط قرمز در مورد مسجد الاقصی را زیر پا بگذارد، چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در صورت هرگونه تعرض به مسجد الاقصی متحمل شکستی بزرگ خواهد شد و ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس هرگز اجازه هیچگونه تغییری در این مسجد را نخواهند داد.

گفتنی است که طبق بررسی مرکز مطالعات امنیت داخلی در تل‌آویو، بیش از نیمی از صهیونیست‌ها پس از نبرد شمشیر قدس دیگر احساس امنیت نمی‌کنند. براساس بررسی، ۸۰ درصد اسرائیلی‌ها معتقدند که حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه صرفاً یک توجیه بود. همچنین ۵۳ درصد آنها معتقدند که پس از نبرد شمشیر قدس احساس امنیت شخصی کمتری دارند.

براساس این بررسی مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ۱۴ درصد اسرائیلی‌ها با یورش به مسجدالاقصی مخالف هستند و آن را دلیل تشدید اوضاع و درگیری های میدانی می‌دانند .۴۰ درصد هم معتقدند باید اجازه یورش به مسجدالاقصی را داد اما نباید عواقب میدانی و امنیتی داشته باشد.

نبرد شمشیر قدس گروه‌های مقاومت فلسطین که در دفاع از مسجدالاقصی و قدس انجام شد و این گروه‌ها در جنگ ۱۱ روزه نزدیک به ۴۰۰۰ موشک به عمق اراضی اشغالی پرتاب کردند، باعث شده اسرائیلی‌ها احساس امنیت نکنند.

کد خبر 5313341

منبع: مهر

کلیدواژه: صالح العاروری رژیم صهیونیستی نبرد شمشیر قدس ایالات متحده امریکا افغانستان روسیه طالبان ایران رژیم صهیونیستی مجمع عمومی سازمان ملل متحد سوریه طالبان افغانستان فلسطین ترکیه فرانسه انگلیس عراق رژیم صهیونیستی نبرد شمشیر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا منتظمی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و کنگو و دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو در نشست سیاسی دانشجویی وعده صادق که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد با اشاره به این موضوع که ۸۰ درصد مردم جهان مقابل اسرائیل هستند، اظهار کرد: برخی می‌گویند ایران سردمدار این جنگ‌هاست در جواب باید گفت پس با این تعریف، ایران رهبر۸۰ درصد مردم جهان است. اکنون دو نبرد در منطقه وجود دارد؛ نبرد اسرائیل با فلسطین اشغالی و جنگ تفکر تمدن غرب که تفکر غربی که اثر مخرب بیشتری بر جوامع دارد.

وی ادامه داد: تمدن غرب همواره در حال تزریق به کل جهان بوده و در شرایط فعلی بشریت بر روی لبه پرتگاه است. درون انسان تمدن غرب توانست یک بمب هسته‌ای منفجر کند. تفکر و تمدن غرب با استفاده از فیلم‌های مستهجن و سو استفاده از دانش آموزان و دانشجویان حتی در منزل هم آنها را تنها نمی‌گذارد.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و کنگو با تشریح نبرد سخت در غزه گفت: در نبرد سخت منطقه در غزه، خود اسرائیل هم می‌داند به چهره‌ای منفور در جهان تبدیل شده و کم‌کم غرق در حال غرق شدن است و به نوعی می‌توان گفت آتش همه جهان در غزه شعله‌ور شده و درگیری آخر زمانی تا پیروزی ادامه دارد.

منتظمی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: پیروزی هشت ساله در دفاع مقدس یک وعده حق بود و جنگ غزه ادامه همان بوده؛ اما مدل فرق می‌کند. به قول حضرت آقا اکنون زمانه اشغال فکر و تفکر است نه زمین.

وی درباره موضع نگرفتن برخی درباره مسئله فلسطین عنوان کرد: در جریان اغتشاشات یک نفر که فوت می‌کند حتی مورچه‌های جهان هم موضع گرفتند؛ اما برخی در موضوع فلسطین و غزه هیچ واکنشی از خود نشان ندادند. دانشجویان باید مطالبه گری کرده و ارتباط بین‌المللی با همه دانشجویان جهان برقرار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • در غزه جنگ سخت داریم و در غرب جنگ نرم
  • فلسطین همه معادلان رژیم صهیونیستی را بر هم زده است